جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان استان بوشهر، برای برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها مجاهدانه تلاش کنند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در جمع مردم بوشهر گفت: مسئولان استان برای برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها مجاهدانه تلاش کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85191
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

مسئولان استان بوشهر، برای برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها مجاهدانه تلاش کنند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: این دوره از مجلس با حضور نیروهای جوان و نیروهای با تجربه تلاش‌های وافری داشته است.

وی با بیان اینکه مجلس خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است، افزود: امیدوارم رویکرد مجلس در محرومیت زدایی و توجه به مسائل اساسی مردم کارنامه درخشانی از خدمت رسانی را تا پایان این دوره رقم بزند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: مجلس در عمر دو سال و نیم خود، در عرصه قانون گذاری به مسائل مهمی چون موضوع جهش تولید مسکن، اصلاح مالیات بر ارزش افزوده، اصلاح نظام بانکداری، خانواده و جوانی جمعیت، رتبه بندی معلمان، شفاف سازی آرا در مجلس و نهادهای دولتی پرداخته است که مردم عزیز ما شاهد نتایج آن در جامعه هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینها از مسائلی است که برخی از آنها مدت‌ها و سال‌ها معطل بوده است، وظیفه بنده در باب نظارت هم در قالب تذکر، سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص در این مجلس مورد توجه جدی بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت میدانی هم با حضور در اقصی نقاط شهری و روستایی حوزه انتخابیه و ارتباط با آحاد مردم توانسته ایم وظیفه خود را به طور نسبی انجام دهیم و امیدواریم مورد رضایت مردم عزیز قرار گرفته باشد.

اردبیل باید به چهارراه ریلی کشور تبدیل شود
دنبال کنید

جمیری خاطرنشان کرد: بنده قریب به اتفاق روزهای آخر هفته و حدود ۱۰ روز در هر ماه در شهر و روستا در خدمت مردم عزیز بوده ام و با توجه به مسائل مردم به ویژه مناطق محروم و روستایی توانسته ایم اعتباراتی را جذب کنیم و در اختیار مسئولین قرار دهیم.

وی بیان کرد: استکبار جهانی با دسیسه‌های همیشگی خود در دو ماه اخیر دل مردم عزیز ما را آزرد و کینه خودش را به نمایش گذاشت، دشمنان کینه توز از اولین روزهای پیروزی انقلاب تمام تلاش خود را به طرق مختلف برای براندازی این نظام به کار برده است. مردم با بصیرت ما همواره در برابر این دسیسه‌ها ایستاده اند و نگذاشته اند به انقلابشان خدشه‌ای وارد شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه اخیر دشمنان همه توان خود را به عرصه آوردند و همه عمال خود را بسیج کردند، توانستند عده‌ای غافل را برای اغتشاش و تخریب اموال مردم به میدان بیاورند.

وی اظهار داشت: کاستی‌ها، کمبودها، ضعف‌ها می‌تواند مورد سوءاستفاده دشمن باشد و به مردم عزیز ما آزار برساند و خدای ناکرده ممکن است در دل بعضی از افراد در خصوص خدمات این نظام در طول ۴۳ سال گذشته تردید ایجاد کنند.

جمیری تصریح کرد: تردید نداشته باشید، دشمن کوچک‌تر از آن است که بتواند به این درخت تناور که حاصل خون هزاران شهید و مورد حمایت حضرت ولی عصر (عج) است خدشه‌ای وارد کند، و خواب نامیمون دشمنان تعبیر نخواهد شد.

وی افزود: من از بصیرت ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار استان بوشهر تقدیر می‌کنم که در فتنه اخیر هوشیارانه در میدان بودند، به خصوص مردم استان دارالحماسه بوشهر که کمترین آسیب به استان ما رسید، امیدوارم مردم عزیز مورد توجه مسئولین باشند.

همچنان در بحث حق آبه استان، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و حقی که از مردم لرستان در این ظلم تاریخی ضایع شده است را پیگیری خواهم کرد/ طبق مبنای فکری و با استدلال، دخالت در انتصابات را غلط می دانم
دنبال کنید

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استان در سطوح مختلف توجه کنند که این مسئولیت به برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه به دست آمده است، خدمتگزاری به این مردم را افتخار بدانید و برای برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها مجاهدانه تلاش کنید. کوتاهی در خدمت به مردم خیانت به اساس این نظام مردمی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi