شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزبه پوراحمد

سکوت اصولگرایان و ترس از یک تایید/تاجگردون هراسی به قیمت هیچ

سکوت اصولگرایان و ترس از یک تایید/تاجگردون هراسی به قیمت هیچ فضای سیاسی شهرستانهای گچساران و باشت را یک رکود کلماتی و گفتمانیِ عجیب در مقابل جبهه ی چهره ی شاخص اصلاحطلبان دو شهرستان گرفته است. گرچه انتخابات در فضای دوشهرستان از سال هزاروچهارصد که بنفع سیدناصر حسینی پور تمام شده بود به یک ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105710
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

کرونا :

سکوت اصولگرایان و ترس از یک تایید/تاجگردون هراسی به قیمت هیچ

سکوت اصولگرایان و ترس از یک تایید/تاجگردون هراسی به قیمت هیچ

فضای سیاسی شهرستانهای گچساران و باشت را یک رکود کلماتی و گفتمانیِ عجیب در مقابل جبهه ی چهره ی شاخص اصلاحطلبان دو شهرستان گرفته است.

گرچه انتخابات در فضای دوشهرستان از سال هزاروچهارصد که بنفع سیدناصر حسینی پور تمام شده بود به یک ماه نکشیده فضا را بسمت حال و هوای انتخاباتی سوق داد یعنی این دو شهرستان با اکثریت افرادی که به تضییع حقشان معترض بودند نمی توانستند جَو پیش رو را قبول کنند.

نوع چیدمان مشاوران نماینده جدید و عزل و نسب های مدیران که عمر مدیریتی برخی به ماه چهارم هم نمی رسید کم کم اعتراض لیدرها و افرادی که داعیه ی پشتیبانی جریان موافق به سمت سیدناصر بودند را درآورد.

از نامه های کنایه آمیز و کُد دار برخی بزرگان سیاسی منتصب به نماینده ،تا گلایه های سیزده صفحه ای چهره ای دیگر و استوری های سراسر دعوت به صبر و سکوت برخی بزرگان اصولگرا تا تطهیر کردن برخی دیگر با مصاحبه دادن و پیوستن زیر پوستی به جریان رقیبِ دیرینه،نشانگر ریشه زدن این نارضایتی ها بود.عدم توجه به خواسته ی اکثریت آنان که سخت در این راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب زحمت کشیده بودند عدم پاسخگویی به نسل جوان جویای کار،حجم اخراجی های شرکتهای سدچم شیر و یا ریزش نیروهای پیمانی پتروشیمی،تصادف جوانان جویای لقمه ای حلال در مسیر شوتی که از طرف نماینده به سلطان جاده ها مشهور شدند همه و همه دست به دست هم دادند تا در این سه ماهه ی گذشته موج اعتراض و پیوستن به جبهه ی رقیب بیشتر شود.

شرحی برانتخاب تیتر اقناعی در سایت خبری عصر دنا
دنبال کنید

نسل جوانی که با وعده مبارزه باتبعیض و با بیان مکررات از طرف آنها که آمده بودند هدفی والاتر را تعریف کنند و جز یک خیال سراب نبود. آری:این روزها مشارکت و ایجاد شور واشتیاق در مردمی که سخت آزرده از بدقولی های سیاسی هستند جز بازگشتن به آنهایی که ید طولاتری در آبادانی دیارمان دارند یا چهره های جوان کارآمدتری که بتواند رنج رفته بر مردم و جوانان را تسکین دهد و درمان باشد،نخواهد بود و ستیز و تقابل راه به جایی جز هیچستان نبرد.

غلامرضا تاجگردون در تمام هشت ساله دوره نمایندگی باعث رونق عمران و آبادانی دو شهرستان بود و از جایگاهی که داشت و جذب بودجه طرحهای عمرانی شهرستانها دچار رکود نبود. بسیاری دست به دست هم دادند تا با بدترین شکل ممکن وی را از عرصه ی انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت دور کنندگرچه هیچ جا خبری از درج یک دادگاه علیه وی در کشور درج نشد و تنهاموضوع رد اعتبارنامه اش بود که وی را از حضوردر مجلس بازداشت.

با یک قیاس در حد همین فرصت دوساله حضور نماینده فعلی و فوج اعتراضاتی که روز به روز بیشتر میشود از عدم ارتباط بامردم و پاسخگویی و برگزاری جلسات ملاقات مردمی و حتی ندیده شدن در انزار عمومی ،و مقایسه باحضور غلامرضاتاجگردون و مردم داری و خویشتن داری و رعایت آنچه پیوند خود و هوادارانش است چهره ی برجسته ی اصلاح طلب استانمان را محبوب تر کرده به گونه ای که خیل عظیمی از طرفداران طیف مقابل و رقیب نیز به آنها پیوسته اند.

تک تیرانداز رسانه ای دشمن خود را نابود میکند
دنبال کنید

باری شهرستانهای گچساران و باشت مرد و چهره ای ملی برای ثبت یک محبوبیت ملی میخواهد وبس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi