شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همچنان در بحث حق آبه استان، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و حقی که از مردم لرستان در این ظلم تاریخی ضایع شده است را پیگیری خواهم کرد/ طبق مبنای فکری و با استدلال، دخالت در انتصابات را غلط می دانم

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس در دیدار با تعدادی از کنشگران شهرستان چگنی با بیان اینکه همچنان در بحث حق آبه استان، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و حقی که از مردم لرستان در این ظلم تاریخی ضایع شده است را پیگیری خواهم کرد، گفت: طبق مبنای فکری و با استدلال، دخالت در انتصابات را غلط می دانم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70937
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

همچنان در بحث حق آبه استان، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و حقی که از مردم لرستان در این ظلم تاریخی ضایع شده است را پیگیری خواهم کرد/ طبق مبنای فکری و با استدلال، دخالت در انتصابات را غلط می دانم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با تعدادی از کنشگران شهرستان چگنی در یکی از مساجد شهرستان چگنی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی مبنی بر روند کار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین ارائه گزارشی از اقدامات  صورت گرفته، به ذکر دلایل وجوب عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دولتی پرداخت و با برشمردن مضرات دخالت در انتصابات، وظایف اصلی نمیاندگان و مسیر صحیح خدمت به تمام مردم را تشریح کرد.

وی با اشاره به دوری از طایفه گرایی و جناح گرایی در خدمت به مردم گفت: با همکاری بانک ها تاکنون صدها وام به مردم پرداخت کرده ایم و برایمان مهم نبوده که دریافت کننده وام، از کدام طایفه یا کدام جناح بوده است.

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به تحقق مطالبات مردمی از جمله تاسیس دفتر ارتباطات مردمی در چگنی و هم چنین فعال بودن دفتر ارتباطات مردمی قوی در خرم آباد گفت: بیش از ده هزار عنوان نامه در دفتر ثبت شده. تمام مشکلات مردم را از طریق دفتر خرم آباد پیگیری می کنیم و لازم نیست مردم برای حل مشکلاتشان به تهران مراجعه کنند یا حضورا بنده را ببینند.

ویسکرمی با اشاره به جدیت در مبارزه با فساد گفت: تمام گزارشات مردمی علیه فساد مدیران را به نهادهای نظارتی ارجاع می دهم. پیگیری برخی از این موارد منجر به عزل برخی از مدیرکل های استان شده است.

حضور قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه
دنبال کنید

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با تاکید بر پیگیری جدی حق آبه لرستان گفت: همچنان در بحث حق آبه استان، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و حقی که از مردم لرستان در این ظلم تاریخی ضایع شده است را پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح فرهنگ کشاورزی در استان لرستان، پیگیری مشاغل خانگی و مشاغل مربوط به گیاهان دارویی را جزء اولویت های کاری خود دانست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi