دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقاء روابط دو جانبه ایران و پاکستان سبب تحکیم مبارزه با تروریست‌ها خواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر ریاست جمهوری به پاکستان در حل مشکلات و موضوعات منطقه خاورمیانه تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم که با همین راهبرد و استراتژی که میان دو کشور ایجاد شده، صلح و ثبات به منطقه تزریق شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109711
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

ارتقاء روابط دو جانبه ایران و پاکستان سبب تحکیم مبارزه با تروریست‌ها خواهد شد

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دستاوردهای سفر رئیس جمهور کشورمان به پاکستان و پیامدهای آن برای دشمنان ایران اسلامی، گفت: سفر ریاست جمهوری به پاکستان از جهات مختلفی حائز اهمیت بود؛ در وهله نخست مقرر شد که سطح روابط دو جانبه با وجود اشتراکات فرهنگی، مذهبی، سیاسی و … که میان دو کشور وجود دارد ارتقاء پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: دیدار و گفت و گو با فرمانده کل ارتش پاکستان از موضوعات مهم دیگری بوده که در این سفر صورت پذیرفت و در این دیدار بر کنترل مرز میان دو کشور جهت مبارزه با تروریست ها تاکید شد؛ همچنین مسائل امنیتی منطقه هم از مباحث دیگری بوده که در این نشست مطرح شده است.

وی  بیان کرد: قطعا سفر ریاست جمهوری به پاکستان در حل مشکلات و موضوعات منطقه خاورمیانه تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم که با همین راهبرد و استراتژی که میان دو کشور ایجاد شده است صلح و ثبات به منطقه تزریق شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد: به هر میزانی که کشورهای مهم منطقه اتحاد داشته باشند و در کنار یکدیگر قرار گیرند، می تواند باعث انزوای دشمنان منطقه شود و آنها را از دایره نفوذ خارج کند.

مالکی به موضع گیری های پاکستان در خصوص تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: تاکنون موضع گیری های پاکستانی ها مطلوب بوده است و معتقدم این ارتباطات باید گسترش یابد به نحوی که فرامنطقه ای شود و حتی کشورهای اروپایی تاثیرگذار را هم در برگیرد تا شرارت های اسرائیلی ها خنثی شود.

زیرساخت‌های بندری در بوشهر و گناوه تقویت می‌شود
دنبال کنید

وی به حمله موشکی سپاه پاسداران در ادامه اشاره کرد و گفت: این حمله موشکی باعث شد تا یک زلزله ای در کابینه نتانیاهو ایجاد شود؛ چرا که می خواهند با این اتفاق از افراطی گری های این شخص جلوگیری کنند؛ بنابراین معتقدم کشورهایی نظیرچین، روسیه، هند و ترکیه باید در کنار همدیگر قرار گیرند تا از فتنه گیری های اسرائیل جلوگیری کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi