شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

عقل خاکستری

چهار عملکرد قابل ستایش پزشکیان

چهار عملکرد قابل ستایش پزشکیان چهار عملکرد که این روزها توسط رئیس جمهور منتخب مردم ایران انجام شده است ولو از روی ناآگاهی باشد قابل ستایش است. ۱- اعلام حمایت از جبهه مقاومت حمایت مسعود پزشکیان از محور مقاومت اتفاقی نیست که یک شبه رخ داده باشد. حداقل از سال‌های دهه هشتاد به این طرف،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 112343
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

کرونا :

عقل خاکستری

چهار عملکرد قابل ستایش پزشکیان

چهار عملکرد قابل ستایش پزشکیان

چهار عملکرد که این روزها توسط رئیس جمهور منتخب مردم ایران انجام شده است ولو از روی ناآگاهی باشد قابل ستایش است.

۱- اعلام حمایت از جبهه مقاومت

حمایت مسعود پزشکیان از محور مقاومت اتفاقی نیست که یک شبه رخ داده باشد. حداقل از سال‌های دهه هشتاد به این طرف، پزشکیان همواره حامی مقاومت منطقه در رویارویی با رژیم صهیونیستی بوده است. چه آنکه در سال ۸۷، مسعود پزشکیان در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، به همراه تعدادی دیگر از نمایندگان، طرح دوفوریتی الزام دولت به حمایت همه‌جانبه از مردم فلسطین را امضا کردند، طرحی که دولت را ملزم به حمایت جدی‌تر از غزه و مردم فلسطین می‌کرد.

پزشکیان همچنین تأکید کرده که باید با جدیت تلاش شود تا به اشغال طولانی مدت سرزمین مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی پایان داده شود. رئیس جمهور منتخب ایران هفته گذشته نیز در نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اعلام کرد که حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت.

۲- موضع گرفتن علیه رژیم صهیونیستی

مدعیان اصلاحات در حالی با سانسور پیام افتخار‌آمیز رئیس‌جمهور محترم به سید‌حسن نصرالله، خشم و نارضایتی خود را از این پیام نشان داده‌اند، که رسانه‌های آمریکایی، اروپایی و رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز با عصبانیت و خشم از این پیام یاد کرده‌اند! آیا این هماهنگی و همسویی شرم‌آور اتفاقی و تصادفی است؟!

آقای پزشکیان! این جماعت همان‌هایی هستند که با فرمول دیکته شده جرج سوروس و بعد از ملاقات‌های پی‌در‌پی با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان تابلودار انقلاب که در پوشش‌های آکادمیک به ایران اعزام شده بودند، فتنه «آمریکایی- اسرائیلی‌» ۸۸ را کلید زدند. شعار «‌نه غزه، نه لبنان» در فتنه ۸۸ ورد زبان همین جماعت بود. شعاری که در همان ایام از سوی تارنمای فارسی‌زبان وزارت خارجه اسرائیل به سران و اصحاب فتنه پیشنهاد شده بود. ریچارد ‌هاووس عضو برجسته شورای روابط خارجی آمریکا بعد از شکست فتنه ۸۸ به صراحت گفته بود؛ فرمول فوکویاما برای ایران نتیجه معکوس داد! و درباره یکی از علت‌های شکست فتنه گفته بود «‌دوستان ما در ایران خیلی زود نقطه نهائی را پیش کشیدند!» و در توضیح آن به شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است‌»! اشاره کرده و سردادن این شعار را زودهنگام دانسته بود!

فیش های حقوقی مدیران شرکت نفت گچساران مایه طنز مردم فقیر شده است / فیش های آسمانی
دنبال کنید

علاوه بر محور مقاومت و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، مسعود پزشکیان سابقه حمایت از سپاه را هم در کارنامه خود دارد؛ به‌عنوان مثال در سال ۹۸ و پس از آنکه امریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی اعلام کرد، مسعود پزشکیان از جمله نمایندگانی بود که با لباس سپاه در صحن علنی مجلس حاضر شد تا حمایت خود از این نیروی نظامی کشور را نشان دهد.

۳- ادای احترام به ساحت امام حسین

رئیس جمهور منتخب گفت: اگر ما مدیران و مسئولین به حق و عدالت رفتار کنیم مگر می‌شود در جامعه مردم از ما ناراضی شوند و گلایه کنند. پست و مقام برای این نیست که ما تفاخر کنیم به آن؛ برای این است که خدمتگزار مردم باشیم. انصاف را مراعات کنیم، نباید اجازه دهیم که پا را از عدالت و انصاف خارج کنیم و امام حسین(ع) برای همین آمد.

۴- مرزبندی با جریان ضد انقلاب

عصبانیت ضدانقلاب از دیدارها و برنامه‌های روزهای اخیر رئیس‌جمهور منتخب در شرایطی است که مواضع پزشکیان طی روزهای اخیر نیز موجی از خشم و فحاشی معاندان را به‌دنبال داشته‌است. تأکید رئیس‌جمهور منتخب بر استمرار حمایت‌های ایران از جبهه مقاومت، تأکید بر گسترش مناسبات میان ایران و روسیه، تأکید بر ضرورت اجرایی‌سازی و پیگیری سیاست‌های کلی نظام و تبعیت پزشکیان از رهنمودها و رویکردهای رهبرمعظم انقلاب ازجمله مواضع رئیس‌جمهور منتخب طی روزهای اخیر بوده که خشم معاندان را به‌دنبال داشته‌ و زمینه‌ساز موج تازه‌ای از فضاسازی‌ها شده‌است.

نویسنده:عقل خاکستری

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi