سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حل مشکلات بهزیستی استان فارس در نشست با ریاست سازمان

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109702
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

تاکید بر حل مشکلات بهزیستی استان فارس در نشست با ریاست سازمان

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان بهزیستی، گفت: اخیرا نشستی با رئیس سازمان بهزیستی داشتم که در این دیدار بر حل مشکل بهزیستی استان فارس و افراد تحت حمایت این سازمان تاکید شد و مقرر گردید مباحث مربوطه نظیر اعطای تسهیلات به معلولان، ایجاد اشتغال و … در اولویت برنامه های کاری این سازمان قرار گیرد.

وی افزود: همچنین در این نشست بر آموزش مهارت‌ورزی و تقویت کسب‌وکارهای خانگی که کار مناسبی نیز بوده است و اداره کل بهزیستی استان فارس هم در حال انجام آن است تاکید شد و صراحتا اعلام کردم که باید این موضوع شتاب بیش تری پیدا کند.

قادری در این نشست عنوان کرد: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌هایی است که در حوزه آسیب‌های اجتماعی تلاش زیادی انجام می‌دهد و ما در مجلس همیشه این سازمان را حمایت کرده ایم تا مشکلات آن کاهش پیدا کند و باید مجلس و دولت در کنار هم مسائل و مشکلات را حل کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در ادامه با اشاره به آموزش مهارت‌ورزی تاکید کرد و گفت: تقویت خانواده‌های تحت پوشش کار پسندیده‌ای است که باید با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند تا سطح زندگی این خانواده‌ها بهتر شده و بتوانند روی پای خود بایستند.

وی در ادامه از تعدادی از نهادهای حمایتی که به طور موازی با کمیته امداد و بهزیستی خدمات‌رسانی می‌کنند تشکر کرد و افزود این نهادها باید همراهی بیشتری با این دو نهاد داشته باشند چون ساختار منظم و یک‌پارچه‌ای دارند./

پایان پیام

 

انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi