شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی ورامین را تامین کند

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی ورامین را تامین کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109699
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

کرونا :

وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی ورامین را تامین کند

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن شروع شده است که تقریبا حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در سال جاری با تجهیزات کامل به بهره برداری برسد.

وی افزود: همچنین بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین هم در حال احداث است که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و منابع آن هم مشخص است و پیمانکار هم در حال عملیات ساخت آن بوده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: پیگیری های لازم را انجام می دهیم که این پروژه هم سریعا تکمیل شود و امیدواریم وزارت بهداشت هم همکاری لازم را داشته باشد و اعتبار مورد نیاز را در اختیار قرار دهد تا سریعا تکمیل شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: توسعه بیمارستان قرچک را هم در دستور کار قرار دادیم چرا که این بیمارستان ۶۰ تختخوابی است و گنجایش ظرفیت شهرستان را ندارد و پیشنهاد دادیم که ۱۲۰ تختخوابی شود و در آینده نیز به ۲۰۰ تختخواب برسد.

نوش آبادی بیان کرد: در خصوص طرح توسعه بیمارستان پیشوا با وزیر بهداشت صحبت شده تا کارشناسان وزارتخانه را به این مرکز بفرستند و نظرات خود را ارئه دهند و پس از آن تصمیات لازم اتخاذ شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi