یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه و اندیشه سیاسی افراد کالای بازاری نیست من یک اصلاح طلب هستم

  غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت گفت: من برای اصلاح طلبی ام حرف دارم  و اعتقاد دارم اصلاح طلبی کوچه تنگ و باریک نیست.بلکه صحرای باز و با نشاط یست که هر شهروند ایرانی می تواند با عزت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بخوبی و با آرامش زندگی کندوی گفت: فضای اصلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14487
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۵:۲۵

کرونا :

دیدگاه و اندیشه سیاسی افراد کالای بازاری نیست من یک اصلاح طلب هستم

 

غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت گفت: من برای اصلاح طلبی ام حرف دارم  و اعتقاد دارم اصلاح طلبی کوچه تنگ و باریک نیست.بلکه صحرای باز و با نشاط یست که هر شهروند ایرانی می تواند با عزت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بخوبی و با آرامش زندگی کندوی گفت: فضای اصلی اصلاح طلبی مذهبمان شیعه است.  اطلاح طلبی مهر و محبت است اما اصلاح طلبی اصولگرایی تیغ  و شمشیر برانی نیست که برادری را از هم جدا کند و نفرین بر آنانی که با شمشیر اطلاح طلبی اصولگرایی برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی خود، حقوق ملت را چه در شهرستان ،استان،کشور ضایع می کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: اصلاح طلبی متعلق به من نیست و همچنین متعلق به خاتمی  هم نمی باشد و اصلاح طلبی در حلقه هیچ کسی نمی گنجد.

تاجگردون در ادامه به حضورش در اجلاس اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت :من به غربی ها اعلام کردم، که ما اعتقاد داریم شما به  به ما اعتماد ندارید. که کشور جمهوری اسلامی ایران رشد و پیشرفت کند و هرگاه شما دخالت کردید اصلاحات در کشور شکست خورده، از زمان امیر کبیر،مصدق،و خاتمی  به این شکل بوده است.

وی  عنوان کرد : ابزار غرب ،استثمار،استعمار در این کشور باعث تعطیلی اصلاحات در این کشور شده است و اصلاحات در کشور ما نیاز به خون و خونریزی و دخالت ندارد و یقین بدانیم کسانی که می خواستند به استعانت از غرب اصلاحات بوجود بیاوردند عامل بودند، چه مستقیم یا غیر مستقم، دانسته یا نه دانسته و اما این را صراحتا می گوییم ما هیچ وقت نمی توانیم  به غرب اعتماد بکنیم.

پایان خوش خیالی «ایدن خوب - ترامپ بد»
دنبال کنید

تاجگردون به افتخاری دیگر در کارنامه اصلاح طلبی اش اشاره کرد و گفت: در مجلس شورای اسلامی درجلسه ای که با حضور مجلسیان و دولتیان تشکیل شده بود بعد از ۱۰ سال بنده برای اولین بار، بعنوان یک نماینده اصلاح طلب سخنرانی کردم.

جلسه نماینده مردم گچساران و باشت با کمیته های مشورتی برگزار گردید.

غلامرضا تاج گردون پنجشنبه شب در نشست کمیته های مشورتی هشت گانه با اشاره به اهمیت توسعه عدالت محور و خودکفایی کشور در نظام مردم سالاری دینی افزود: اختصاص سه در صد اعتبارات عمرانی کشور به مناطق محروم، کمک ۱۰هزار میلیارد ریالی به شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و روستای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری از خدمات ماندگار دولت و مجلس برای رونق آبادانی در مناطق محروم بوده است.

وی با اشاره به عمق محرومیت برخی روستاهای گچساران و باشت و شبکه فرسوده آب روستایی بیان کرد: اختصاص ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آبرسانی مجتمع های روستایی مسیر نوسازی شبکه آبرسانی روستاها راهموار کرده است.

تاج گردون بیان کرد: ۴۵ درصد از مناطق روستایی شهرستان باشت و بخشی از روستاهای گچساران گاز خانگی ندارد که دولت با اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۴ مصمم به تکمیل شبکه گازرسانی به روستاهای این دو شهرستان است.

تاج گردون با یادآوری اعتبارات ۳۰ میلیارد ریالی شهرستان گچساران در سال ۹۱ و افزایش این بودجه به بیش از یکهزار میلیارد ریال در سال ۹۴ ابرازامیدواری کرد: چشم انداز توسعه این خطه شتاب بیشتری گیرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه به تامین درآمد ۲۵ درصد از منابع ملی کشور با مخازن نفت و گاز گچساران اشاره کرد و تصریح کرد: پیشگیری از خام فروشی نفت و تبدیل آن به صنایع بالا دستی راه فعال شدن پالایشگاه بیدبلند بهبهان و پس از آن پتروشیمی گچساران را آسان کرد.

زهرا نعمتی اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که مجوز حضور همزمان در رقابتهای المپیک و پارالمپیک را دارد
دنبال کنید

تاج گردون ابراز داشت: تصویب لایحه های خروج از رکود و تنظیم مالی دولت آثار بسیار مطلوبی بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

وی گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دست مردم و نخبگان داخلی و نه در لوزان است.

وی صداقت، روحیه خدمت به مردم و عدالت محوری را از مهمترین ویژگی های خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایرنا، تاج گردون غوغاسالاری، بازی های سیاسی، رقابت های غیراصولی را آفت پیشرفت کشور دانست و افزود: تجربه نشان داده آرامش، برابری، برادری تمام اقوام ایرانی در سایه تلاش و پایبندی به ولایت فقیه موفقیت بیش از پیش کشور را تضمین می کند.

وی قانون مداری، اعتدال گرایی و رعایت حقوق شهروندی را از دیگر شاخص های خدمات صادقانه به مردم ذکر کرد.

وی بیان کرد: اندیشه اصلاح طلبی توجه به معیشت، نیازهای روحی جوانان مانند موسیقی، آزادی بیان و حقوق شهروندی را در اولویت نگاه خود دارد.

وی تصریح کرد: حزب یا جامعه ای که خواهان تغییر و حرکت در مسیر علم روز نباشد در مدت زمان بسیار کوتاهی دچار جمود فکری خواهند شد.

همچنین در این نشست و طبق قرعه چند نفر از حضار به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.قلندری/کبنا

 

Tavayef-(1) Tavayef-(2) Tavayef-(3) Tavayef-(4) Tavayef-(5) Tavayef-(6) Tavayef-(7) Tavayef-(8) Tavayef-(9) Tavayef-(10) Tavayef-(11) Tavayef-(12) Tavayef-(13) Tavayef-(14) Tavayef-(15) Tavayef-(16) Tavayef-(17) Tavayef-(18) Tavayef-(19) Tavayef-(20) Tavayef-(21) Tavayef-(22) Tavayef-(23) Tavayef-(24) Tavayef-(25) Tavayef-(26) Tavayef-(27) Tavayef-(28) Tavayef-(29) Tavayef-(30) Tavayef-(31) Tavayef-(32) Tavayef-(33) Tavayef-(34) Tavayef-(35) Tavayef-(36) Tavayef-(37) Tavayef-(38) Tavayef-(39) Tavayef-(40) Tavayef-(41) Tavayef-(42) Tavayef-(43) Tavayef-(44) Tavayef-(45) Tavayef-(46) Tavayef-(47) Tavayef-(48) Tavayef-(49) Tavayef-(50) Tavayef-(51) Tavayef-(52) Tavayef-(53) Tavayef-(54) Tavayef-(55) Tavayef-(56) Tavayef-(57) Tavayef-(58) Tavayef-(59) Tavayef-(60) Tavayef-(61) Tavayef-(62) Tavayef-(63) Tavayef-(64) Tavayef-(65) Tavayef-(66) Tavayef-(67) Tavayef-(68) Tavayef-(69) Tavayef-(70) Tavayef-(71) Tavayef-(72)

ابرچسب ها :

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi