کنفرانس برند پایدار ساعت ۱۴:۵۷ دقیقه امروز چهارشنبه برگزار شد
امروزه، شرکت های صنعتی با توجه به بحران ها و پیچیدگی های بازار، بدنبال کسب توسعه پایدار می باشند. در همین راستا، بسیاری از محققین مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار را موازی با هم دانسته و مسئولیت اجتماعی به عنوان لازمه ی برندسازی پایدار معرفی شده است .به همین منظور، موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق
کرونا :

امروزه، شرکت های صنعتی با توجه به بحران ها و پیچیدگی های بازار، بدنبال کسب توسعه پایدار می باشند. در همین راستا، بسیاری از محققین مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار را موازی با هم دانسته و مسئولیت اجتماعی به عنوان لازمه ی برندسازی پایدار معرفی شده است .به همین منظور، موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران پس از برگزاری موفق اولین کنفرانس ملی کارآفرینی و تولید ملی که با حضور مقامات و مسئولین محترم دولتی، نمایندگان محترم مجلس، اعضای هئیت رئیسه اتاق اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و …. در نظر دارد کنفرانس برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی را در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ با حضور ۷۰۰ تن از مدیران عالی کشور در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار نمایند.
به همین منظور مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران درصدد است با تدارک این کنفرانس اثر مسئولیت اجتماعی ، بر ارزش ویژه برند را در شرکت ها و بنگاههای اقتصادی کشور بررسی نماید .
از جمله مباحثی که در این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد:
۱-مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر مصرف کنندگان ، سازمان ،جامعه ، محیط کارو محیط زیست .
۲-ارتباط مسئولیت اجتماعی در پایداری برند .
۳-توسعه کسب و کار با تکیه بر تعهدات اجتماعی .
۴-مسئولیت اجتماعی راهکاری برای عبور از موانع .فعالیت تجاری
۵-وفادارسازی مشتریان در نظام مسئولیت اجتماعی
۶-نقش سرمایه گذاری مالی، انسانی، پژوهشی و … در ایجاد و توسعه برند
تجلیل و قدردانی از مدیران برتر درزمینه پایداری برند و مسئولیت پذیری اجتماعی درقالب اعطای نشان ویژه مسئولیت پذیری اجتماعی کنفرانس .
در این کنفرانس دکتر پدرام سلطانی رئیس اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران ، دکتر الهام امین زاده معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام والمسلمین مصباح مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی ، حاج اعلا میر محمد صادقی معاونت اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران ، آقای جاسمی نماینده مجلس شورای اسلامی استان تهران و سید محمد جعفری ریاست انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به سخنرانی می پردازند .
کنفرانس ساعت ۱۴:۵۷ دقیقه چهارشنبه ۲ اردیبهست ۹۴ با پخش سرود ملی وقراعت قران کار خود را آغاز کرد و در ادامه کلیپ ویژه برنامه پخش شد.
در ادامه مراسم اختتامیه دکتر مینا علاوش مدیر اجرایی آموزشی و پزوهشی اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران و دکتر فولادگر ریاست محترم کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی ، دکتر نقره کار شیرازی دبیر کل محترم اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران و دکتر شهریار شفیعی عضو محترم کمیسیون برند سازمان توسعه تجارت به ایراد سخن پرداختند.
دکتر مینا علاوش: گفت این کنفرانس با مشارکت کمیته اجتماعی شورای شهر و کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی برگزار می شود که با اهداف قدردانی از برندهای برجسته ملی در حوزه صنعتی و تولیدی و خدمات بازرگانی و نیز آشنایی با اهمیت به کارگیری پیروی اصول حفظ محیط زیست و حقوق شهروندی ٬رضایت مشتری و حمایت از تولید ملی می باشد.
دکتر نقره کار شیرازی (دبیرکل محترم اتاق بازرگانی ٬صنایع ٬معادن و کشاورزی ایران) گفت: برندی پایدار نمی شود مگر اینکه اول جلب اعتماد عمومی داشته باشد.
دکتر شهریار شفیعی (عضو محترم کمیسیون برند سازمان توسعه تجارت)گفت:برند پایدار برندی است که:
۱-با مشتری ارتباط برقرار کند.
۲-برند باید تمایز ایجاد کند.(زیبا و زیبنده باشد.)
و همچنین گفت:
برندهای ایرانی با یک غوغا سازی تبلیغی دارای اسم و رسمی شده اند .
دکتر یحیی آل اسحاق(ریاست محترم اتاق بازرگانی٬صنایع و کشاورزی تهران):مقوله ی برند برای واحدهای تولیدی یکی از مقوله های اصلی و عامل عمده موفقیت برای آنهاست.
سه بعد در حوزه فعالیت های اقتصادی وجود دارد:
۱-سود اقتصادی
۲-قوانین و مقررات و آیین نامهاست.
۳- مسئولیت اجتماعی (که بحث اصلی کنفرانس و عامل عمده در آمد برای شرکت هاست.)
این امر نقش عمده ای در پایداری برندها دارد و انجام آن اهمیت و جایگاه شرکت ها را مشخص می کند.
سود دهی شرکت ها به تنهایی عامل موفقیت شرکت ها نمی باشد.
وی افزود :تبلیغات مستقیم با انجام یک فعالیت اجتماعی دارای موفقیت بیشتری است.
آل اسحاق گفت : انجام این امر جز وظایف مدیران شرکت هاست.که نیاز به مطالعه و پژوهش دارد و توجه به آن باعث خیر و برکت و باعث شادی و احساس رضایت کارمندان و کارگران هر مجموعه ای می شود.
حضرت حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم(نماینده محترم مجلس شورای اسلامی)از نگاه دینی به مسئولیت اجتماعی صحبت کردند و گفتند مسئولیتی ذاتی است به دلیل احترام انسانی به انسان و کرامت انسان.
وی آثار منفی و مثبت بنگاه های اقتصادی بر مصالح و مفاسد دیگران با مثال از آیات قران صحبت کردند.
نویسنده:
برچسب ها :a ، c ، p ، اجرایی ، اجلاس ، از ، است ، استان ، اولین ، ایران ، برگزاری ، به ، تجلیل ، جمعیت ، در ، را ، رضایت ، شهرداری ، کرد ، مشتری ، نفت ، های ، هر ، و ، ی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰