جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسولان ورزش مازندران خانه تخصصی بوکس را زودتر راه اندازی کنند

ˈ احمدناطق نوری ˈ شنبه شب در حاشیه اردوی تیم ملی در شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یک واحد سه طبقه در شهرستان نور با امکانات کامل و خوابگاه برای بهره برداری رشته ورزشی بوکس در سال های گذشته اختصاص یافته ولی برخی افراد غیر مسوول ورزشی این مکان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3783
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۲۹

کرونا :

مسولان ورزش مازندران خانه تخصصی بوکس را زودتر راه اندازی کنند

مسولان ورزش مازندران خانه تخصصی بوکس را زودتر راه اندازی کنند 4

ˈ احمدناطق نوری ˈ شنبه شب در حاشیه اردوی تیم ملی در شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یک واحد سه طبقه در شهرستان نور با امکانات کامل و خوابگاه برای بهره برداری رشته ورزشی بوکس در سال های گذشته اختصاص یافته ولی برخی افراد غیر مسوول ورزشی این مکان را برای رشته بوکس مناسب نمی دانند.

وی ادامه داد : برای راه اندازی هر چه سریع تر خانه بوکس در مازندران از طریق وزیر ورزش و جوانان در حال رایزنی هستیم و امیدوارم این مهم بزودی انجام شود.

رییس فدراسیون بوکس گفت : ایجاد خانه های تخصصی بوکس هنوز در کشور فراگیر نشده و تاکنون فقط در تهران و در دو ، سه استان دیگر راه اندازی شده است.

وی افزود : برنامه فدراسیون بوکس در دوره مدیریتی جدید توسعه زیرساختی این رشته ورزشی در استان های کشور و بهره مندی ورزشکاران از مکان های تخصصی متناسب با این رشته است.

ناطق نوری در خصوص برنامه های تیم ملی بوکس نیز گفت : در ماه گذشته دو تیم ملی رده های سنی جوانان و امید در مسابقات بین المللی سوریه و بلغارستان شرکت کردند و در ماه جاری نیز دیگر تیم های ملی در مسابقات مهم بین المللی شرکت خواهند کرد.

وی افزود : قصد داریم اردوی دوجانبه ای را با تیم ملی ایتالیا در آن کشور داشته باشیم که خوشبختانه مقدمات آن در حال انجام و برنامه ریزی است.

رییس فدراسیون بوکس گفت : در تورنمنت بین المللی چین که بوکسورهای صاحب نام این رشته ورزشی شرکت می کنند از تیم ملی ایران هم دعوت شده که در مسابقات پکن حضور داشته باشند.

استانداردهای دوگانه آزادی بیان در غرب
دنبال کنید

دور جدید اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور از 12خرداد با حضور 20 بوکسور در منطقه ˈ لاویجˈ شهرستان نور آغاز شده و یک هفته نیز ادامه خواهد داشت.ک/3

7327/1654 ** 1917

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
مسولان ورزش مازندران خانه تخصصی بوکس را زودتر راه اندازی کنند 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi