جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید استاندار از منطقه چیتاب/ احمدزاده: مشکلات منطقه ظرف دو سال آینده رفع شود+تصاویر

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بدو ورود به شهر چیتاب شهرستان بویراحمد به مقام شامخ شهدای این منطقه، تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد شهید ستار اورنگ، شهدای شهر نقاره‌خانه و شهید امیر هاشمی در روستای جوزار ادای احترام کرد.   استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از درمانگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71599
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

بازدید استاندار از منطقه چیتاب/ احمدزاده: مشکلات منطقه ظرف دو سال آینده رفع شود+تصاویر

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بدو ورود به شهر چیتاب شهرستان بویراحمد به مقام شامخ شهدای این منطقه، تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد شهید ستار اورنگ، شهدای شهر نقاره‌خانه و شهید امیر هاشمی در روستای جوزار ادای احترام کرد.

بازدید استاندار از منطقه چیتاب/ احمدزاده: مشکلات منطقه ظرف دو سال آینده رفع شود+تصاویر 5

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از درمانگاه بهداشتی نقاره‌خانه که عملیات احداث آن در سال ۹۵ آغاز شد اما به دلیل کمبود اعتبار تاکنون متوقف است بازدید و از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این پروژه بهداشتی خبر داد.

وی همچنین با مهم و حیاتی خواندن حوزه بهداشت و درمان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواست این پروژه تا شهریور ماه جاری به بهره‌برداری برسد.

بازدید استاندار از منطقه چیتاب/ احمدزاده: مشکلات منطقه ظرف دو سال آینده رفع شود+تصاویر 6

 

 در ادامه پروژه پمپاژ آب روستای نقاره‌خانه و پروژه آبرسانی به ۳۵ هکتار زمین و باغ این منطقه همچنین‌ آبرسانی به اراضی کشاورزی منطقه چیتاب و کبگیان بررسی و از اختصاص ۶۵ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت جهاد کشاورزی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داده شد.

احمدزاده از سد چیتاب( جوزار) که تامین کننده آب ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی منطقه است هم بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم چیتاب با بیان اینکه به این منطقه آمده‌‌ایم تا پیشرفت‌ها و کمبودها را از نزدیک مشاهده کنیم، افزود: کمبودهایی در منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حمایت مردم از خدمتگزاران خود افزود: با کمک مردم و کار جهادی مسئولان ظرف یکی دو سال آینده بخشی از مشکلات بخش چیتاب حل شود.

امام جمعه: چرا سیاست‌های دولت در چاروسا اجرا نمی‌شود؟
دنبال کنید

بازدید استاندار از منطقه چیتاب/ احمدزاده: مشکلات منطقه ظرف دو سال آینده رفع شود+تصاویر 7

 

احمدزاده با اشاره به جاده‌های آنتنی بخش کبگیان به طول ۲‌.۵ کیلومتر از اتصال به جاده پاتاوه_ دهدشت تا مرداد ماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi