شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه: چرا سیاست‌های دولت در چاروسا اجرا نمی‌شود؟

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با تسلیت حادثه کرمان به رهبر معظم انقلاب و خانواده های شهدا عنوان کرد: این اولین حادثه تروریستی برای ملت ایران نیست و آخرین هم نخواهد بود و در مورد عامل این حادثه اگر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۳

کرونا :

امام جمعه: چرا سیاست‌های دولت در چاروسا اجرا نمی‌شود؟

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با تسلیت حادثه کرمان به رهبر معظم انقلاب و خانواده های شهدا عنوان کرد: این اولین حادثه تروریستی برای ملت ایران نیست و آخرین هم نخواهد بود و در مورد عامل این حادثه اگر چه دستهای آلوده گروه شیطانی داعش اجرای آن را به عهده گرفته اما ملت ایران می داند که هر گروه تروریستی که از ابتدای انقلاب به ملت و منافع ایران ضربه زده است تحت هدایت مغزهای مفسد و شرارت زا و حمایت مادی و معنوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب بوده است.

وی گفت: از فتنه های تجزیه طلبی در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی تا این حادثه، پس دشمن و بدخواه ملت ایران مشخص و شفاف است.

وی افزود: ما شکی نداریم که نیروهای انتظامی و امنیتی جان بر کف ما برای تامین امنیت جامعه و کشور شب از روز نمی شناسند و شهدا امنیت ما در طول سال گواه این مساله هستند و اگر ملاحظات امنیتی اجازه می‌داد که گزارش بدهند همه خواهند فهمید که چه حوادث بزرگی را در این کشور و اجتماعات خنثی کرده اند و جلوگیری کرده اند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: در مورد برخورد و انتقام از عوامل این حادثه ملت ایران یکدل و یکصدا هستند و مقام معظم رهبری هم در پیام خود بر روی این مساله و تسریع در آن تاکید کرده اند.و اما اینکه این انتقام و برخورد کی و کجا و در چه سطحی باید انجام شود،  همه باید بدانند که ملت ایران به رهبری حکیم و شجاع خود اقتدا کرده اند و به نیروی‌های امنیتی و پاسداران حریم عزت، شرافت و شجاعت ایرانیان  اعتماد راسخ دارند.

بیش از ۷۵ درصد جمعیت روستایی بویراحمد از آب شرب سالم برخوردارند
دنبال کنید

وی با بیان اینکه ملت ایران نیز در انتخابات پیش رو با شرکت در انتخابات و انتخاب تحول گرانه و همچنین با حضور در یوم الله ۲۲ بهمن انتقام لازم را از آنها خواهند گرفت به مساله کشف حجاب و سالروز کشف حجاب اشاره و گفت:  سالروز کشف حجاب توسط یکی از  بی اصالت ترین دیکتاتورهای تاریخ بشریت رضاخان قلدر هست که به جنگ یکی از ایرانی ترین فرهنگ اسلامی مردم ایران یعنی حجاب رفت و البته بعد از ناتوانی استعمار پیر در تحریف و حذف دین از جامعه ایرانی در اواخر دوره قاجار به صورت نرم، توسط فرقه ضاله بهائیت و جریان روشنفکری غربزده مبارزه با عفت و حیا و پاکدامنی را با حمایت از بهائیان بی حیا و تاجران شیطانی فساد و فحشا و شهوت مثل بعضی شاعران و باشگاه های فساد آغاز کرده اند و در دوران رضاخان عملا چادر و روسری از سر زنان کشیدند و به مبارزه با فطرت بشری پرداختند.

امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات روستای الگن اشاره و تصریح کرد: شاید بتوانیم بگوییم یکی از روستاهای نمونه در کشور که توانسته بیشتر به صورت مردمی ظرفیت های خود را در زمینه کشاورزی و گردشگری تا حدودی بروز دهد و اگر دولت همت بیشتری در توجه به این روستا نشان دهد بروز این استعدادها چندین برابر خواهد شد و تمام این منطقه از برکات آن بهره مند خواهد شد.

وی عنوان کرد: در زمینه کشاورزی استعداد زیادی در کشت گلخانه ای هست که مردم در این زمینه نیاز به حمایت دولت در زمینه تسهیلات کافی و تاثیر گذار دارند و در زمینه گردشگری ظرفیت موجود نیاز به توجه و تجهیز بیشتر مخصوصا در زمینه تامین امکانات رفاهی و بهداشتی و توجه بیشتر به  آرامش و امنیت ساکنین روستا هست. و همچنین تکمیل طرح هادی در تمام روستا هست. 

آمادگی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تولید دانش بنیان و رفع بیکاری
دنبال کنید

حیدرخواه به مشکل راه ارتباطی روستای الگن به لنده اشاره کرد و گفت: همچنان جاده ارتباطی با بخش لنده که نیاز جدی این منطقه و روستا و گلزار یکی از شهدای دفاع مقدس شهید انجام هست یکی از مهمترین مطالبات مردم است که پیمانکار مبالغ زیادی در این طرح هزینه کرده ولی تاکنون تقریبا هیچ پرداختی نشده است و مسوولان استانی باید پاسخ بدهند چرا سیاست درست و امید آفرین دولت در بخش چاروسا اعمال نشده است. ورزشگاه قلعه رئیسی جاده گوراب دارالقرآن و این جاده بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارند چرا از سفر ریاست جمهوری چیزی به اینها تعلق نگرفته؟ خدا نکند که این مسائل به جهت توجهی و یا خدای ناکرده تبعیض در تصمیم گیری ها باشد که در این صورت قطعا تبعات اینکار دامن رأس مدیریت در استان و نماینده دولت را خواهد گرفت. نفرین این مردم مومن و انقلابی و زحمتکش به دنبال آنها خواهد بود. 

وی در پایان گفت: من همین جا از فرماندار محترم شهرستان  می خواهم که همانگونه شفاهی قول دادند حتما در همین یکی دوهفته به همراه  مسؤلین مربوطه در زمینه این مسائل و مواردی که در هفته‌ های قبل بیان در مصلی میز خدمت تشکیل دهند و از نزدیک با مردم ارتباط بگیرند.

در ادامه محمدرضا رزم آهنگ از ریش سفیدان روستای الگن در نماز جمعه قلعه رئیسی به بیان مشکلات این روستا پرداخت که خواستار راه اندازی چمن مصنوعی و اجرا شدن تمامی طرح هادی روستای الگن شد.

امام جمعه: چرا سیاست‌های دولت در چاروسا اجرا نمی‌شود؟ 5

امام جمعه: چرا سیاست‌های دولت در چاروسا اجرا نمی‌شود؟ 6

امام جمعه: چرا سیاست‌های دولت در چاروسا اجرا نمی‌شود؟ 7

 

 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi