جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج/ حسین کلانتری، بهمن رحمتی و عزیزالله محمدی پاسخگوی مردم باشند!

کرونا ؛مقدمه: پایگاه خبری تحلیلی کرونا نیوز بنا دارد هر هفته مشکلات و سهل انگاری‌های موجود را در راستای مطالبات مردم نسبت به دستگاه‌های اجرائی منتشر نماید و دستگاه مربوطه را موظف به پاسخگویی و البته عمل در مورد گزارش منتشر شده نماید. در این راستا گزارش مطالبه منتشر شده متوجه رئیس دستگاه مذکور و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56057
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

کرونا :

بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج/ حسین کلانتری، بهمن رحمتی و عزیزالله محمدی پاسخگوی مردم باشند!
کرونا ؛مقدمه: پایگاه خبری تحلیلی کرونا نیوز بنا دارد هر هفته مشکلات و سهل انگاری‌های موجود را در راستای مطالبات مردم نسبت به دستگاه‌های اجرائی منتشر نماید و دستگاه مربوطه را موظف به پاسخگویی و البته عمل در مورد گزارش منتشر شده نماید. در این راستا گزارش مطالبه منتشر شده متوجه رئیس دستگاه مذکور و استاندار (به عنوان عالی‌ترین مقام استان کهگیلویه و بویراحمد) که می‌تواند مقام مسئول مربوطه را بازخواست نماید و مردم نیز از وی مطالبه گری می‌نمایند، خواهد بود و مردم از ایشان نیز پاسخگویی و عمل را خواستارند. مردم می‌خواهند بدانند آیا استاندار نسبت به دستگاه‌ها و مسئولان زیردست خود نظارتی دارد؟ آیا استاندار در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان را بازخواست می‌کند و یا صرفاً این شورا گعده و دورهمی هفتگی مدیران به ریاست استاندار است و …؟
افزایش قیمت بنزین و عدم توان مردم از سوخت گیری بنزینی، تمایل آنها به استفاده از گاز را ازیاد داده و اصولاً سیاست دولت نیز استفاده بیشتر مردم از سوخت گاز برای خودروهای خود است. لازمه این امر ارائه خدمات بهینه و آسان در پمپ گازها می‌باشد که به سهولت دسترسی و استفاده از آن میسر باشد. علاوه بر این می‌بایست تعداد این پمپ گازها به میزان نیاز شهرها بوده و در همه نقاط شهرها دسترسی به آن ممکن باشد.
چند هفته است که پمپ گازهای یاسوج به صورت نامنظم فعالیت دارند و به نوبت برخی از آنها تعطیل بودند که این امر موجب ایجاد صف‌های طولانی در این ایستگاه‌ها و موجب مشقت و سختی مردم شده بود، تا اینکه امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) دیگر کلیه پمپ گازهای شهر یاسوج (از جمله ایستگاه جنب شرکت فرآوردهای نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد و دو ایستگاه مسیر جاده بنسجان و…) تعطیل شده‌اند و موجب زحمت و سختی مردم شده‌اند.
گویا که علت تعطیلی این پمپ گازها عدم رعایت استانداردهای لازم بوده که عدم نظارت پیش از این، در خصوص داشتن استانداردهای این جایگاه‌ها و سهل انگاری در باب آنها متوجه سازمان استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت فرآورده‌های نفتی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط است.

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند
دنبال کنید

    https://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428302-2.jpg

سؤال مردم این است که چرا این همه سال نسبت به این مسأله سهل انگاری شده و حال که قرار هست این جایگاه‌ها را ملزم به رعایت استانداردها نمایند، چرا همه آنها را به یکدیگر تعطیل کرده‌اند و با این کار موجب بجران شده‌اند؟ آیا نمی‌توانستند به نوبت یکی یکی این جایگاه‌ها را تعطیل می‌کردند تا ایستگاه تعطیل شده ملزم به استانداردسازی شده و پس از آن نوبت به دیگر ایستگاه می‌رسید یا حتماً می‌بایست با سوءتدبیر همه را با هم تعطیل کرد تا به قول خود نظم و انضباط خدمات عمومی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را ساماندهی نماید!!؟؟
یقیناً اگر سطح زندگی، رفاه و امکانات و خودروهایی مورد استفاده مدیران خدوم، همجنس و همراه مردم در تراز قاطبه مردم بود و ماشین‌های مورد استفاده آنها ایرانی و از نوع گازسوز بود، شاید وضعیت اینگونه نبود و پیش از آنکه از سوی مردم چنین گزارشاتی منعکس شود، خودِ مدیران ساده زیست و رجاءگونه برای استفاده خودروهای لاکچری خود با تعطیلی این ایستگاه‌های پمپ گاز موجه می‌شدند و سریعاً متوجه اوضاع نابسامان پمپ گازها در سطح شهر یاسوج و بلکه استان می‌شدند.
نظارت بر این جایگاه‌ها (عاری از نوع مالکیت) با شرکت فرآوردهای نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد است که مدیریت این شرکت با عزیزاله محمدی است. عاری از نوع وسیله نقلیه مورد استفاده استاندار (حسین کلانتری)، مدیرکل استاندارد استان (بهمن رحمتی) و مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان (عزیزالله محمدی)، مردم انتظار دارند که در این خصوص پاسخگو بوده و سریعاً برای حل این معضل شهرهای استان اقدام نمایند.
پی نوشت:
کرونا نیوز منتظر اقدام و عمل مسئولان است و صرفاً به ارائه پاسخ رسانه‌ای از سوی این مقامات کفایت نمی‌کند، ضمن اینکه پاسخ رسانه‌ای را نیز لازم می‌داند. لذا در این راستا تا حصول نتیجه نهایی به تکرار گزارش و به چالش کشیدن مسئولان مربوطه تا دستیابی به نتیجه درخور و رضایت مردم، ادامه خواهد داد.
 

ساماندهی گلزارهای شهدا در کهگیلویه تا پایان امسال
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi