سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند

به گزارش کرونا از یاسوج، آیین تجلیل از هنرجویان علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج با حضور حسنعلی عزت خواه  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان،  فرامرز روزبهی معاون مرکز تحقیقات کشاورزی استان، ارسلان حیدری معاون پشتیبانی مرکز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70213
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند

به گزارش کرونا از یاسوج، آیین تجلیل از هنرجویان علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج با حضور حسنعلی عزت خواه  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان،  فرامرز روزبهی معاون مرکز تحقیقات کشاورزی استان، ارسلان حیدری معاون پشتیبانی مرکز تحقیقات ، سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج و جمعی از هنراموزان و هنرجویان این هنرستان برگزار شد.

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند 7

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تقدیر از مدیر و مجموعه هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: امروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل علیه‌السلام است و همه ما باید در زندگی ائمه اطهار غور کنیم و آنها را الگوی واقعی زندگی خود قرار دهیم.

حسنعلی عزت خواه ابراز داشت: حضرت ابوالفضل علیه السلام الگویی است که در سند تحول آموزش و پرورش گنجانده شده است.

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند 8

 

وی به ویژگی‌های حضرت ابوالفضل العباس (ع) اشاره کرد و گفت: بصیرت از ویژگی‌های آن امام بزرگوار بود و در صحرای کربلا در میدان جنگ نیز بصیرت خود را به خوبی نشان داداد  و امروز  در جهاد تبیین باید به بصیرت توجه داشته باشیم، عنصر جهاد تبیین برای همه ما بصیرت است و باید آن را حفظ کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،  رعایت ادب را از دیگر ویژگی های حضرت عباس ع برشمرد و گفت: توجه به ادب حضرت ابوالفضل علیه السلام امروز نیاز دانش آموزان ماست چرا که دشمن در تلاش است که جامعه را به سمت بی ادبی و ناهنجاری پیش ببرد.

عزت‌خواه در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: چندین مورد از بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این هنرستان اجرا می شود که نشان می دهد از مدیریت، نیروی انسانی،راهبرد و تجهیزات خوبی برخوردار است.

بارقه‌های امید در آموزش وپرورش دهدشت/ نگاهی نو به آموزش‌های نوین علمی و تربیت در مدارس دولتی
دنبال کنید

وی توجه به هنرستان‌ها را برای مهارت آموزی از سیاست‌های کلیدی آموزش و پرورش برشمرد و گفت:  تحصیل هنرآموزان در هنرستان‌ها برای تربیت نیروی ماهر و کاربلد در رشته های مختلف فنی وحرفه ای و کاردانش یک ضرورت است.

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند 9

 

فرامرز روزبهی معاون مرکز آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی استان  کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه آموزش اساس تعالی است و انسان آموزش دیده محور توسعه است گفت: بخش کشاورزی به عنوان بزرگترین بخش ایجاد اشتغال و تامین زنجیره غذایی نیازمند توجه ویژه است.

وی در ادامه به برخی کمبودها در هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج اشاره کرد و افزود: با وجود کمبود فضای آموزشی و … این هنرستان یکی از بهترین هنرستان های کشور است که فعالیت علمی و پژوهشی بسیار خوبی در آن انجام می شود.

روزبهی گفت: هدف از راه اندازی هنرستان کشاورزی تربیت کشاورز مهندس و با دانش است که بتواند در آینده به اقتصاد خود و جامعه کمک کند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: در بسیج دانش آموزی به دانش آموزان میدان داده می شود و کارها به آنها سپرده می شود تا در آینده مدیران موفقی تربیت شود.

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند 10

 

سروان پاسدار سعادت صالحی نیا افزود: بسیج دانش آموزی در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج راه اندازی شده و هنرجویان می توانند مراجعه و عضو شوند.

سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در  ابتدای این آیین ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به مدیرکل آموزش و پرورش استان و حاضرین در جلسه گفت: خلا هنرستان کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد احساس می شد به همین خاطر هنرستان با تفاهم نامه ای که بین مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش پرورش منعقد شد راه اندازی شد .

کارگران اجازه نداده اند کرونا تولید را متوقف کند
دنبال کنید

هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شدند 11

 

وی با اشاره به اینکه آینده ای روشن پیش روی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج است گفت: هر چند به لحاظ فضای مناسب با مشکلاتی مواجه است اما می تواند به عنوان یک برند بسیار خوب برای تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در جنوب کشور مطرح باشد.

موسوی ابراز داشت: امروز جوهره وجودی همه انسان ها آگاهی و دانایی است که از این گونه مدارس آغاز می شود و دانش آموزان بدون توجه به بلوغ فکری ،اجتماعی و اخلاقی نمی توانند به جایی برسند و نماد خوبی از سجایای اخلاقی را در جامعه به نمایش بگذارند.
وی گفت: بی توجهی به مدرسه بی توجهی به انسان است و توجه به دانش آموزان توجه به نیروی انسانی برای آینده کشور خواهد بود.

موسوی گریزی هم به فعالیت‌های هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج زد و گفت: تاکنون دوره آموزشی مختلف در زمینه مسائل حقوقی و فضای مجازی و موضوعات اخلاقی و تربیتی برای هنرجویان این هنرستان برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: در این هنرستان تیم مدیریتی و نیروی انسانی پرتلاشی داریم که اساس کار آنها نظم و انضباط است .

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در پایان گفت: هدف از تجلیل از هنرجویان و اساتید  در واقع به یادگار ماندن خاطرات خوش برای این قشر آینده ساز است و همواره احترام به شخصیت هنرجویان مورد تاکید ما بوده است.

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس و جوایزی از هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی  و هنرجویان فارغ التحصیل راه یافته  به دانشگاه ،هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi