سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

آمریکا در حال نشان دادن چماق به جهانیان است/ سردمداران پشت پرده در آمریکا توان کنترل ترامپ را ندارند

ابوالفضل حسن بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: استراتژی آمریکایی‌ها در یک قرن اخیر اینگونه بوده است که به هر شکل ممکن به جهانیان بفهمانند که آقای جهان هستند و در شرایط این چنینی تلاش می‌کنند با حضور دیوانه‌ای مانند ترامپ در راس کشور، حرکاتی انجام دهند که نشان دهد آمریکا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42119
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

کرونا :

آمریکا در حال نشان دادن چماق به جهانیان است/ سردمداران پشت پرده در آمریکا توان کنترل ترامپ را ندارند

ابوالفضل حسن بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: استراتژی آمریکایی‌ها در یک قرن اخیر اینگونه بوده است که به هر شکل ممکن به جهانیان بفهمانند که آقای جهان هستند و در شرایط این چنینی تلاش می‌کنند با حضور دیوانه‌ای مانند ترامپ در راس کشور، حرکاتی انجام دهند که نشان دهد آمریکا و ترامپ غیرقابل پیش بینی هستند.

آمریکا در حال نشان دادن چماق به جهانیان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در چارچوب اقدامات گوناگون _چه در زمان اوباما یا ترامپ- تلاش کرده‌ خود را به‌‌عنوان کشور خیرخواه همه کشورها و مملکت دارای هژمونی بر جهان نشان دهند، گفت: زمانی  استراتژی اوباما در این زمینه شکست خورد؛ لذا در چنین مقطعی مجددا دارند به دنیا چماق نشان می‌دهند.

ترامپ با بهانه‌های مختلف برخلاف شعارهای خود عمل می‌کند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شعارهای انتخاباتی ترامپ، بحث‌های دیوار مکزیک، برخورد با اعراب، حمله پی‌درپی در سخنرانی علیه کشور کانادا و برخورد با تروریست را مشاهده کردیم، ادامه داد: زمانی‌که ترامپ رئیس جمهور شد دقیقا عکس مباحث و قول‌های مطرح شده خود در انتخابات عمل کرد؛ دیوار مکزیک را با هزینه گران بودن، برخورد با تروریست را که در راس آن عربستان بود به بهانه نیاز به پول و با ادعای اعراب خاورمیانه را باید دوشید و برخورد با کانادا را به بهانه تغییر روابط.

دولت آمریکا و شرایط داخلی آن روزبه روز در حال تضعیف شدن است

وی ادامه داد: در حال حاضر شعارهای داده شده در افکار عمومی آمریکایی‌ها اغتشاش به وجود آورده زیرا استنباط آنها این است که دولت آمریکا و شرایط داخلی آن روزبه روز در حال تضعیف شدن است و با  شعارهای جدید از جمله حفظ پایگاهی در شمال غرب سوریه، مقابله با مقاومت منطقه و همچنین با شعار علیه برجام برای برون رفت از معضلات داخلی تلاش می‌کند.

ایران به‌عنوان یک کشور قدرتمند، مستقل و اسلامی توانسته در مقابل آمریکا ایستادگی کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مردم و افکار عمومی در سطح بین‌المللی نسبت به اقدامات و این نوع برخوردهای آمریکا مایوس شده‌اند، تصریح کرد: ترامپ متوجه شده دنیا تک قطبی نیست بلکه چند قطبی است و جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور قدرتمند، مستقل و اسلامی توانسته همانند ۳۹ سال گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی کند و دست رد بر سینه آن بزند.

سردار حاجی‌زاده: نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور است
دنبال کنید

حسن‌بیکی ادامه داد: آمریکا به‌عنوان دایه دلسوزتر از مادر در سطح بین المللی که برخی از کشورها را به عنوان حامی تروریست می‌داند بر اثر تضاد در رفتار به مرحله‌ای از زمان و عملکرد رسیده که حتی اقلیت‌های مذهبی را نیز برنمی‌تابد و ترامپ می‌خواهد اعلام کند که دنیا تک قطبی است و آنها همه کاره هستند و از سوی دیگر قصد دارد اعلام کند منافع آمریکا در اقدامات وی نهفته است.

وی افزود: آمریکایی‌ها در یک قرن گذشته و مخصوصا در پنج دهه گذشته کلمات و جملاتی را در سطح بین‌المللی استفاده کرده‌اند که به نوعی قصد جلب افکار عمومی و فریب بیشتر مردم آمریکا در آن وجود داشت؛ از جمله حقوق بشر، حفظ حقوق اقلیت‌ها، جامعه مدنی، موضوعات حفاظت از محیط زیست.

مردم آمریکا از ترامپ ناامید هستند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شاهد هستیم ترامپ صبح یک سخن و شب سخن دیگری را بر زبان می‌آورد، عنوان کرد: برخی از ایالت‌های آمریکا اعلام استقلال کرده‌اند و در تلاش برای برخورد با افکار و سخنان وی هستند.

سردمداران پشت پرده آمریکا توان کنترل ترامپ را ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ در یک سردرگمی شدید به سر می‌برد و از طرفی سردمدارانی که پشت پرده هستند نمی‌توانند وی را کنترل کنند و نگران بروز وضعیت خطرناکی برای آمریکا هستند، گفت: رئیس جمهور آمریکا در چنین شرایط تلاش می‌کند جنگ سرد را در دنیا حاکم کند تا از این طریق بسیاری از کشورهای منطقه را تحت سلطه خود در آورد که در این مسئله نیز تضادی وجود دارد؛ مردمان کشورهای منطقه تحت هیچ شرایطی حاضر به نیستند زیر سلطه آمریکا باشند.

آمریکا ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دارد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا به عنوان قدر اول اقتصاد دنیا ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و چین که در رده ۱۵دنیا بوده بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد دلار پس انداز دارد و در حال تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی جهان است. این سردرگمی‌ها باعث شده در مقاطع مختلف شعارهایی بدهد که غیراخلاقی و برخلاف منشور حقوقی سازمان ملل و در مواردی بر خلاف قوانین خود کشور آمریکا است.

ادعای بی‌اساس عربستان علیه ایران
دنبال کنید

آمریکا با جذب مهاجر و سرازیر شدن ثروت‌ از کشورهای دیگر شرایط کنونی را کسب کرده است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با جذب مهاجر، سرازیر شدن ثروت‌ها از کشورهای دیگر و پیوند اقتصادی با دیگر ملت‌ها سر پا ایستاده و تبدیل به آمریکای امروزی شده، گفت: در چنین شرایطی سه هدف را دنبال می‌کند؛ اول اینکه اعلام کند تک قطبی و آقای جهان است، هدف دوم اینکه بتواند افکار عمومی داخل کشور را منحرف و درگیر مسائل خارج از کشور کند و سوم اینکه با شعار اعلام کند که همه ملت‌ها نه تنها مسلمانان تروریست هستند.

شعار تروریست بودن مسلمانان دیگر به گوش کسی فرو نمی‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه شعار تروریست بودن مسلمانمان دیگر به گوش کسی فرو نمی‌رود و به عنوان یک دروغ بزرگ تاریخی برا ی آمریکایی‌ها ثبت شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر ادیان دیگر نیز که عضوی از کشورهای جامعه بین المللی هستند برچسب تروریست می‌زند و اعلام می‌کند که این افراد با مهاجرت خود منافع آمریکا را به خطر می‌اندازند، تلاش می‌کند با این شعارها چند صباحی عمر سیاسی خود و حزب جمهوری خواه را طولانی تر کنند./

پایان پیام

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۲

آمریکا در حال نشان دادن چماق به جهانیان است/ سردمداران پشت پرده در آمریکا توان کنترل ترامپ را ندارند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است سردمدارانی که در آمریکا پشت پرده هستند، نمی‌توانند وی را کنترل کنند و نگران بروز وضعیت خطرناکی برای آمریکا هستند. http://cdn.icana.ir/d/019/201801102427968155.jpg آمریکا,در,حال,نشان,دادن,چماق,به,جهانیان,است/,سردمداران,پشت,پرده,در,آمریکا,توان,کنترل,ترامپ,را,ندارند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi