شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کارنامه درخشان آقای رئیسی در تقویت روابط بین الملل ایران با همسایگان

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در دوره آقای رئیسی روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها تقویت شد و دپیلماسی و روابط بین الملل ما با همسایگان ارتقا یافت و ایران توانست در بسیاری از پیمان‌های بین المللی مانند شانگهای و بریکس عضو شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110544
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

کرونا :

کارنامه درخشان آقای رئیسی در تقویت روابط بین الملل ایران با همسایگان

روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای خانه ملت با تسلیت شهادت رئیس جمهور مجاهد و فعال به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، درباره شخصیت، دستاوردها و کارنامه درخشان ایشان در دوره ریاست جمهوری، گفت: رئیس‌جمهور شهید شخصیت علمی و دانشگاهی و در عین حال مبارز، انقلابی و جهادی داشت؛ آقای رئیسی ۴۰ سال خدمت صادقانه‌ای انجام داد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رئیسی خدمت خود را از دستگاه قضایی شروع کرد و به دلیل لیاقت و شایستگی‌ها و عملکرد مناسبش در قوه قضائیه موردتوجه مقام معظم رهبری بود، ادامه داد: وی به دلیل پاکدستی و تقوا و تخصص در حوزه قضایی توانست به عنوان ریاست قوه قضاییه انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه آقای رئیسی در کرسی ریاست جمهوری به‌جز خدمت به مردم به موضوع دیگری فکر نمی‌کرد و نیت وی خدمت بود، اضافه کرد: در دوره ریاست‌جمهوری ایشان، توفیقات بسیار خوبی نصیب کشور شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در دوره آقای رئیسی روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها تقویت شد و دپیلماسی و روابط بین الملل ما با همسایگان ارتقا یافت و ایران توانست در بسیاری از پیمان‌های بین المللی مانند شانگهای و بریکس عضو شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi