سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

آیت‌الله آل هاشم چهره‌ای محبوب و مردمی در استان آذربایجان شرقی بود

نماینده مردم ورزقان در مجلس، از آیت‌الله آل هاشم به عنوان چهره‌ای محبوب و مردمی در استان آذربایجان شرقی یاد کرد که نقش پدرانه‌ای برای مردم این استان داشته و حتی در برگزاری مراسم نماز جمعه نیز هیچ حائلی بین مردم و مسئولان قرار نمی‌داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۰

کرونا :

آیت‌الله آل هاشم چهره‌ای محبوب و مردمی در استان آذربایجان شرقی بود

الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس‌محترم جمهور، آیت‌الله آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امور خارجه گفت: رییس محترم دولت سیزدهم فردی پرتلاش و خدوم بود که از بدو تشکیل این دولت پیوسته در میدان و بین مردم سراسر کشور حضور داشتند و مشکلات شهرستان‌ها و مناطق محروم را بررسی می‌کردند و در نهایت جان خود را نیز در راه خدمت به مردم و ایران اسلامی تقدیم کردند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شخصیت امام جمعه تبریز، ادامه داد: آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز از عالمان خدوم و چهره‌ای محبوب و مردمی در استان آذربایجان شرقی بودند.

وی تصریح کرد: آیت‌الله آل هاشم یک سبقه مردمی داشتند و در طول ۶ سالی که به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز فعالیت داشتند پیوسته در محافل مردمی و مساجد حضور داشتند و حتی برای برگزاری مراسم نماز جمعه نیز هیچ حائلی بین مردم و مسئولان قرار نمی‌دادند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آیت‌الله آل هاشم با سفر به شهرستان‌های این منطقه در جهت رفع محرومیت‌ها و پیگیری مسائل توسعه‌ای و اقتصادی استان آذربایجان شرقی از طریق دولتمردان تلاش می‌کردند و نقش پدرانه‌ای برای مردم این استان داشتند.

دهقانی تاکید کرد: مردم استان آذربایجان شرقی هم در زمان حیات پربرکت آیت‌الله آل هاشم از رفتار دلسوزانه و مملو از محبت ایشان سخن می‌گفتند و بعد از اعلام خبر شهادتشان نیز حسرت از دست دادنشان را می‌خورند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: استاندار آذربایجان شرقی نیز فردی پرتلاش بود و در این مدت کوتاهی که در این سمت فعالیت کرد اقدامات مطلوبی را در جهت توسعه استان انجام داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi