سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند

عضو پارلمان افغانستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند سرویس بین الملل عضو پارلمان افغانستان تاکید کرد: جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت کرم الدین رضازاده عضو پارلمان افغانستان صبح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40891
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

کرونا :

جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند
عضو پارلمان افغانستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند

سرویس بین الملل
عضو پارلمان افغانستان تاکید کرد: جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت کرم الدین رضازاده عضو پارلمان افغانستان صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با اشاره به اینکه امروزه امت اسلامی گرفتار مشکلاتی از جمله جنگ، ناامنی، مهاجرت، مسائل زیست محیطی و … است گفت: این کنفرانس فرصت مناسبی برای طرح و تبادل نظر در خصوص مشکلات و ارائه راهکارهایی برای مقابله با چالش های موجود است لذا زمینه برای همکاری فراهم است.

وی با اشاره به اینکه افغانستان در اثر جنگ های مداوم از رشد مناسب باز مانده و بیکاری دامنگیرش شده است اظهار کرد: این در حالی است که افغانستان بهترین موقعیت جغرافیایی را در آسیا داشته و زمینه مناسب ترانزیت و تجارت را برای کشورهای همسایه دارد.

رئیس هیأت پارلمانی افغانستان با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی بخش مهمی از جهان را به خود اختصاص داده اند گفت: بر این اساس بخش بزرگی از منابع طبیعی و انرژی را نیز به خود اختصاص داده اند اما به دلیل عدم وحدت نظر در بین مسئولان این کشورها عوامل خارجی از آن بهره می برند.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین یکی از دغدغه های اعتقادی مسلمانان است ادامه داد: قاصبین اراضی فلسطین تا زمانی که فرصت می یابند دامنه تجاوزات خود را گسترش می دهند و در این بین نیز آمریکایی ها بدون رعایت قوانین بین المللی بر این تجاوزها صحه می گذارند.

جان باختن جمعی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت
دنبال کنید

رئیس هیأت پارلمانی افغانستان با بیان اینکه جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند و همواره نسبت به این موضوع مواضع خود را اعلام کرده است گفت: بر این اساس مردم مسلمان در سراسر دنیا اقدام اخیر ترامپ در رابطه با فلسطین را مردود دانسته اند.

وی خاطرنشان کرد: باید در سازمان همکاری اسلامی تلاش کنیم با جلب نظر سازمان های بین المللی به مشکلات فلسطین پایان دهیم./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷

جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند عضو پارلمان افغانستان تاکید کرد: جامعه جهانی حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین را اشغال نظامی می داند. http://cdn.icana.ir/d/019/45505.jpg جامعه,جهانی,حضور,رژیم,صهیونیستی,در,فلسطین,را,اشغال,نظامی,می,داند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi