سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدار نوروزی مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی قم با رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم

سید مجتبی موسوی در دیدارهای جداگانه با دکتر لاریجانی رییس مجلس و سید مهدی صادقی استاندار قم گزارش کرونا نیوزی از آخرین وضعیت خدمات رسانی تامین اجتماعی و برنامه های سال ٩۶ حوزه تامین اجتماعی در استان ارائه کرد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،علی لاریجانی که امروز به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

کرونا :

دیدار نوروزی مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی قم با رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم
سید مجتبی موسوی در دیدارهای جداگانه با دکتر لاریجانی رییس مجلس و سید مهدی صادقی استاندار قم گزارش کرونا نیوزی از آخرین وضعیت خدمات رسانی تامین اجتماعی و برنامه های سال ٩۶ حوزه تامین اجتماعی در استان ارائه کرد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،علی لاریجانی که امروز به حوزه انتخابیه خود آمده است، از صبح امروز در دفتر خود میزبان مدیران استانی است.

سید مجتبی موسوی مدیرکل و داود علیمحمدی مدیردرمان  تامین اجتماعی استان قم از جمله مدیرانی هستند که با رئیس مجلس و نماینده مردم قم در خانه ملت دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گزارش کرونا نیوزی را درباره عملکرد این سازمان و برنامه های پیش رو در سال ٩۶ ارائه کرد.

دیدار نوروزی مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی قم با رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم 3

بر اساس این گزارش کرونا نیوز مدیرکل تامین اجتماعی قم در دیدار جداگانه با سید مهدی صادقی استاندار قم  با ارائه گزارش کرونا نیوزی از اقدامات تامین اجتماعی قم در سال ٩۵ به تبیین برنامه های این اداره کل در سال ٩۶ پرداخت.

دیدار نوروزی مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی قم با رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi