جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان ظرفیتی برای افزایش مناسبت/ رفع موانع بانکی ارتباطات اقتصادی را تسهیل می‌کند

بت کلیا در دیدار با سفیر آلمان در تهران: گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان ظرفیتی برای افزایش مناسبت/ رفع موانع بانکی ارتباطات اقتصادی را تسهیل می‌کند سرویس بین الملل نماینده مسیحیان آشوری در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط ایران و آلمان گفت: رفع موانع بانکی کمک شایانی به تسهیل ارتباطات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

کرونا :

گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان ظرفیتی برای افزایش مناسبت/ رفع موانع بانکی ارتباطات اقتصادی را تسهیل می‌کند
بت کلیا در دیدار با سفیر آلمان در تهران:

گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان ظرفیتی برای افزایش مناسبت/ رفع موانع بانکی ارتباطات اقتصادی را تسهیل می‌کند

سرویس بین الملل
نماینده مسیحیان آشوری در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط ایران و آلمان گفت: رفع موانع بانکی کمک شایانی به تسهیل ارتباطات اقتصادی فیمابین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، ۱۴ آذرماه) با میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در تهران دیدار و گفت و گو کرد.

بت کلیا در ابتدای این دیدار برگزاری انتخابات پارلمانی در آلمان را تبریک گفت و اظهار داشت: دو کشور ایران و آلمان همواره روابط دوستانه و تاریخی به ویژه در بعد فرهنگی با یکدیگر داشته اند که گسترش و توسعه این روابط به نفع هر دو کشور و هر دو ملت خواهد بود.

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ظرفیت های فراوانی در عرصه های مختلف در راستای گسترش روابط دو کشور وجود دارد که رفع موانع بانکی کمک شایانی به تسهیل ارتباطات اقتصادی فیمابین خواهد کرد.

وی  با تاکید بر نقش مهم همکاری های پارلمانی در تقویت مناسبات در عرصه های گوناگون گفت: مجلس شورای اسلامی و به ویژه گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دو کشور در تمامی زمینه ها را دارد.

بت کلیا در همین زمینه نسبت به تشکیل گروه دوستی پارلمانی آلمان و ایران در پارلمان جدید این کشور ابراز امیدواری کرد.

برنامه های روزانه دهه فجر شهرستان گچساران
دنبال کنید

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان ضمن تشریح وضعیت اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: همبستگی و اتحاد پیروان ادیان الهی در جمهوری اسلامی ایران همواره مثال زدنی و الگویی برای سایر کشورها است ضمن اینکه اقلیت های دینی در ایران در نهایت احترام در کنار مسلمانان زندگی کرده و از حقوق مربوط به خود برخوردار هستند که آموزش تعالیم دینی در مدارس، برگزاری فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اختصاص بودجه خاص برای اقلیت ها از جمله آنها است.

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی در پایان از رویکرد سازنده دولت و پارلمان آلمان در رابطه با موضوع برجام قدردانی کرد.

سفیر آلمان در تهران: گروه‌های دوستی پارلمانی مبنایی برای گسترش همکاری‌های ایران و آلمان

میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در تهران نیز در این دیدار خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به ویژه همکاری های پارلمانی میان دو کشور شد.

وی با بیان آغاز به کار پارلمان جدید آلمان اظهار داشت: نقش مجالس دو کشور و به ویژه گروه های دوستی پارلمانی می تواند مبنای مناسبی برای همکاری های فیمابین دو مجلس باشد.

سفیر آلمان در تهران در پایان نسبت به همکاری های دوجانبه در راستای توسعه و تحکیم روابط و دستیابی به اهداف مشترک اعلام آمادگی کرد.

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳

گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان ظرفیتی برای افزایش مناسبت/ رفع موانع بانکی ارتباطات اقتصادی را تسهیل می‌کند نماینده مسیحیان آشوری در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط ایران و آلمان گفت: رفع موانع بانکی کمک شایانی به تسهیل ارتباطات اقتصادی فیمابین خواهد کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/12/201712103291056297_Thum.jpg£دیدار یوناتن بت کلیا با سفیر آلمان در تهران£ گروه,دوستی,پارلمانی,ایران,و,آلمان,ظرفیتی,برای,افزایش,مناسبت/,رفع,موانع,بانکی,ارتباطات,اقتصادی,را,تسهیل,می‌کند Icana

مهمترین مسئله در استان ایجاد اشتغال است
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi