شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین مسئله در استان ایجاد اشتغال است

به گزارش کرونا نیوز ، غلام محمد زارعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی بویراحمد افزود: امروزه دولت و مسئولان به صراحت اعتقاد دارند که بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی از راه کارهای اصلی ایجاد اشتغال در استان است. زارعی بیان کرد: وقتی مسئله اصلی کشور بیکاری است و باید 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

کرونا :

مهمترین مسئله در استان ایجاد اشتغال  است

به گزارش کرونا نیوز ، غلام محمد زارعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی بویراحمد افزود: امروزه دولت و مسئولان به صراحت اعتقاد دارند که بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی از راه کارهای اصلی ایجاد اشتغال در استان است.

زارعی بیان کرد: وقتی مسئله اصلی کشور بیکاری است و باید  از ظرفیت ها بخصوص ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغال زایی استفاده کرد.

وی افزود: امروزه در برابر نسل آینده مسئولیم و حرکت و کار ما سرنوشت آیندگان را رقم می زند.

نماینده مردم  بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر امروزه از محرومیت تاریخی سخن میگوییم و گذشتگان در آن دوران اقدامات زیربنایی برای امروز پایه گذاری نکردند گفت: پایه گذاری کارهای زیربنایی به عنوان یک کار تاریخی برای آینده لازم است.

زارعی نگاه فرابخشی در اجرای کارهای مهم را مناسب دانست و اظهار داشت: در سال های اخیر کارهای بزرگی در حوزه های مختلف در استان انجام شده است.

وی به احداث پتروشیمی بویراحمد اشاره کرد و عنوان داشت: با عملیاتی کردن این کار مهم علاوه بر پیشرفت استان موانع زیادی از مسیر اشتغال زایی در استان برداشته می شود.

زارعی  افزود: پیشرفت استان نیارمند عزم عمومی و نگاه فرا بخشی است و همدلی و هم افزایی برای این پیشرفت لازم است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای فعالیت های مختلف زمین در استان محدود است ولی با وجود این محدودیت ها باید تلاش شود که از اجرای طرح ها عقب نمانیم و طرح های بزرگ باید عملیاتی شوند.

‌خبر خوش دادستان برای مالباختگان صندوق حاشیه‌ساز بهمئی
دنبال کنید

زارعی به قرار گرفتن استان در کنار خطوط انتقال گاز اشاره کرد و تاکید کرد: از این خطوط جز تخریب منابع ملی و اراضی و از بین رفتن جنگل ها و عدم منفعت کشاورزان از زمین های خود که در حریم این لوله ها قرار دارند چیزی نصیب استان نمی شد.

وی افزود: امروز باید تلاش شود که این خطوط تبدیل به فرصتی برای سرمایه گذاری و توسعه استان شود که پتروشیمی بویراحمد نمونه ای از این فرصت ها برای استفاده از این ظرفیت ها است.

زارعی بیان داشت: اگر از ظرفیت خطوط لوله انتقال گاز در حوزه استان استفاده نشود این مسئله یک عقب ماندگی تاریخی در حوزه استفاده از انرژی گاز برای صنابع پایین دست را رقم می زند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابر این باید مدیریت های لازم انجام شود و با نگاه واقع بینانه به شرایط استان از این ظرفیت ها برای حل مشکلات استان استفاده شود.

غلام محمد زارعی، نماینده بویر احمد و دنا در مجلس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi