جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حداقل فطریه در استان کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار و ۵۰۰ تومان مشخص شده

سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند با اشاره به فضیلت ماه رمضان اظهار کرد: ماه پرفیض و برکت رمضان ناب‌ترین فرصت برای افراد بوده تا در این ماه با لطف و رحمت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16149
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

کرونا :

حداقل فطریه در استان کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار و ۵۰۰ تومان مشخص شده

سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند با اشاره به فضیلت ماه رمضان اظهار کرد: ماه پرفیض و برکت رمضان ناب‌ترین فرصت برای افراد بوده تا در این ماه با لطف و رحمت پروردگار به طلب بخشش و استغفار بپردازند.

وی افزود: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و خوشا به حال کسانی که در این ماه بهره کافی و وافی را از سفره گسترده رحمت خداوند کسب کرده‌اند.

امام جمعه گچساران یادآور شد: فردا به عنوان عید سعید فطر مشخص شده و باید تلاش کنیم در ساعات باقی مانده طلب مغفرت و استغفار کنیم و به لطف و مرحمت خداوند پناه ببریم.

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با بیان اینکه فردا به عنوان عید فطر اعلام شده است، گفت: بر اساس روایات و احادیث معتبر از ائمه(ع) روزه بدون فطریه ناقص بوده و فطریه باید پرداخت شود.

وی ادامه داد: حداقل فطریه در استان کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار و ۵۰۰ تومان مشخص شده و پرداخت فطریه به مستمندان واجب است.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر در بحث مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: تاریخ نشان می‌دهد که در سال‌های دور تمامی اعراب در جنگ برابر اسرائیل جعلی تن به شکست دادند اما امروز ایران اسلامی یک تنه و حدود ۱۳ سال در برابر تمامی قدرت‌های جهان ایستادگی کرد تا آنها مجبور شوند در برابر اقتدار ایران سر تعظیم فرود بیاورند.

آیا این نوع مدیریت را در اطراف خود دیده اید؟! مدیران حزبی و غیر حزبی
دنبال کنید

امام جمعه گچساران رسیدن به جمع‌بندی و به رسمیت شناختن ایران هسته‌ای را قدرتی الهی ناشی از صبر و مقاومت مردم و مسئولان دانست و افزود: دنیا امروز به بزرگی و اقتدار ایران اسلامی پی برده است.

حجازی در ادامه با خواندن بخش‌هایی از نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور کشور گفت: مقام معظم رهبری در این نامه مسئولان را به دقت در ادامه روند مذاکرات و دفاع از حق و حقوق ملت دعوت کرده‌اند و بصیرت سیاسی برای دفاع از منافع کشور در بحث هسته‌ای را خواستار شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه دروازه‌های کشور بعد از توافق هسته‌ای به روی بسیاری از کشورها باز می‌شود، بیان کرد: پیشنهاد من به مسئولان کشوری این است بعد از باز شدن دروازه‌های کشور به روی دیگر کشورها باید به شدت مواظب هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان بود.

حجازی لزوم در نظر گرفتن اعتبارات و امکانات در بخش فرهنگ در راستای جلوگیری از هجوم فرهنگ‌های متناقض با فرهنگ ایران اسلامی را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: از هم‌اکنون باید در این زمینه اقدام کرد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه بعد از توافق هسته‌ای خطر بزرگ هجمه‌های ضد فرهنگی کشور را تهدید می‌کند، تأکید کرد: در این خصوص همه اقشار از جمله نمایندگان مجلس، دولت، اندیشمندان، روحانیون و همه اقشار مردم باید تلاش کنند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi