جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گچساران برگزار شد

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با هدف بزرگداشت هفته آموزش و پرورش و هفته معلم در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.   سید ظهیرالدین پورالحسینی عصر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

کرونا :

اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گچساران برگزار شد

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با هدف بزرگداشت هفته آموزش و پرورش و هفته معلم در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

سید ظهیرالدین پورالحسینی عصر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورا در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت هفته معلم، در واقع فرصتی جهت ارج نهادن به زحمات معلمان است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران به مهم ترین برنامه های این اداره در هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: در روز سیزدهم اردیبهشت همایش نکوداشت مقام معلم مشترک با دانشگاه های شهرستان با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سالن آزادی شرکت نفت و گاز برگزار می شود.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: همایش عمومی نکوداشت مقام معلم به همراه تجلیل از معلمان نمونه و برگزیدگان مسابقات در پانزدهم اردیبهشت ساعت ۸ شب در محل سالن وحدت شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی فرهنگیان، همایش دوچرخه سواری، میثاق دانش آموزان با معلمان شهید خود، برگزاری شب شعر، دیدار با خانواده معظم شهدا فرهنگی و ایثارگران شهرستان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در گچساران است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مقام والای معلم، تصریح کرد: باتوجه به زحمات بسیار معلمان، جبران این زحمات تنها با برگزاری هفته‌ای به نام معلم کافی نبوده و این هفته تنها فرصت مغتنمی جهت ارج نهادن و تجلیل از این قشر دلسوز جامعه است.

استاندار: ۱۶ واحد صنعتی وتولیدی استان به چرخه تولید بازگشت
دنبال کنید

پورالحسینی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت هفته معلم در این شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: سخنرانی مدیر آموزش و پرورش پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ اردیبهشت، برگزاری مسابقات ورزشی در طول هفته، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری شب شعر مطهر، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی در طول هفته، برگزاری همایش نکوداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه و برگزیدگان مسابقات، از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

DSC08460

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده‌های فرهنگیان و بازنشستگان در هفته معلم، خاطرنشان کرد: غبار روبی گلزار شهدا و یادمان شهدای فرهنگی، برگزاری چهارمین نمایشگاه هنرهای تجسمی، رونمائی از آثار فرهنگیان، تهیه ویژه نامه خبری با عنوان بزرگداشت مقام معلم و وبلاگ‌نویسی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به تحصیل ۲۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف به اضافه بزرگسال در مدارس این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: اشتغال این تعداد معلم و تحصیل این حجم دانش‌آموز نشان از بزرگی و حجم آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه اکنون در عصر دانایی و علم و فناوری هستیم، خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در این عصر نیازمند این است که سیستم آموزش و پرورش مرتب به روز شود و این کار جز با حمایت و مشارکت جمعی امکان‌پذیر نیست.

DSC08461

پورالحسینی در ادامه با اشاره به برخی مصوبات اجرایی نشده در سال گذشته، اذعان کرد: در سال گذشته علی‌رغم همکاری‌های بسیاری که توسط شهرداری و شورای شهر صورت گرفته نیز برخی مصوبات از جمله تامین تجهیزات آموزشی به اعتبار ۵۰ میلیون تومان که قرار بود توسط شهرداری انجام شود، هنوز اجرایی نشده است.

کتابخانه ویژه نمایندگان؛ پل ارتباطی بهارستانی ها و منابع اطلاعاتی غنی مجلس
دنبال کنید

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از تجهیزات مدارس از جمله دستگاه‌های فتوکپی نیز مستهلک شده و کارایی خود را از دست داده‌اند، گفت: امید است دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوباتی که در شورا مقرر می‌شود، وفای به عهد داشته و مصوبات را عملیاتی کنند.

این مسئول با اشاره اجرایی نشدن بهسازی مسیر منتهی به اداره آموزش و پرورش و محوطه‌سازی این اداره از دیگر مصوبات عملی نشده شورا، عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش به عنوان پرمراجعه‌کننده‌ترین دستگاه اجرایی شهرستان با معضلاتی از جمله عدم راه و محوطه مناسب جهت استفاده ارباب رجوع روبه رو بوده که طی جلسات گذاشته شهرداری قول به مرتفع کردن این مشکلات داد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران مرتفع کردن مشکلات فاضلاب و آسفالت منازل ۸۰ دستگاه فرهنگیان و بهسازی لوله‌های فرسوده در این منطقه را از دیگر مصوبات اجرایی نشده شورا در سال گذشته عنوان کرد و گفت: امید است دستگاه‌های اجرایی در سال همدلی و همزبانی نسبت به حمایت آموزش و پرورش نیز همکاری کنند.

DSC08456 DSC08457 DSC08458 DSC08459 DSC08462 DSC08463 DSC08464 DSC08465 DSC08466

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi