پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: ۱۶ واحد صنعتی وتولیدی استان به چرخه تولید بازگشت

[ad_1] به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/ دکترسیدموسی خادمی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: در دو سال  گذشته 28 واحد تولیدی راکد این استان فعال شدند و زمینه اشتغال 360 نفر فراهم شد. استانداربا اشاره به اینکه، مشکلات بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی استان در این کارگروه مطرح و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22183
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۱۰

کرونا :

استاندار: ۱۶ واحد صنعتی وتولیدی استان به چرخه تولید بازگشت

[ad_1]

به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/

دکترسیدموسی خادمی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: در دو سال  گذشته 28 واحد تولیدی راکد این استان فعال شدند و زمینه اشتغال 360 نفر فراهم شد.

استانداربا اشاره به اینکه، مشکلات بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی استان در این کارگروه مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شده، گفت: عملکرد ستاد تسهیل استان در این خصوص رضایت ‌بخش بوده  وکسب رتبه چهارم کشوری  بیانگر همین موضوع است.

خادمی با بیان اینکه، کمبود نقدینگی مهمترین دلیل رکود واحدهای صنعتی است، گفت: تعامل و همکاری بانک‌ ها با واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال که نیازمند تسهیلات، سرمایه در گردش و دوره استمهال هستند، رضایت ‌بخش است.

استاندار با بیان اینکه، هدف دولت از طرح قانون رفع موانع تولید حل مشکلات صنعتی و بازگشت کارخانه‌ها و واحدها به چرخه تولید است، گفت: با اجرای این قانون در استان کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند.

خادمی، فعالیت مجدد واحدهای راکد و بروز شدن آنها را موجب کاهش بیکاری درسطح استان بیان کرد و افزود: راه‌ اندازی  واحدهای غیرفعال، توسعه واحدهای تولیدی و ایجاد واحدهای جدید بر اشتغال و افزایش حجم صادرات و رشد استان که دغدغه اصلی همه مسئولان است، کمک می کند.

استاندار برهماهنگی و تلاش بیشتر دستگاه های اجرائی، بانک های عامل و صاحبان طرح های تولیدی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان تأکید کرد.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi