شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش استکبار در تخریب رسانه های گچساران

توانمند شدن ما اصحاب رسانه به خود ما وابسته است و خودمان باید با بهره گیری از ابزار و شیوه های نوین، در ارتقای این توانمندی تلاش کنیم. برنامه دولت آن است که سیاست‌های کلان نظام را اجرا کرده و در عین حال امور را به مردم بسپارد که دریافت و مخابره اخبار نیز از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

کرونا :

نقش استکبار در تخریب رسانه های گچساران

توانمند شدن ما اصحاب رسانه به خود ما وابسته است و خودمان باید با بهره گیری از ابزار و شیوه های نوین، در ارتقای این توانمندی تلاش کنیم. برنامه دولت آن است که سیاست‌های کلان نظام را اجرا کرده و در عین حال امور را به مردم بسپارد که دریافت و مخابره اخبار نیز از جمله مسائلی است که به خود مردم سپرده شده است.

امروز در گچساران قرار بود نقش رسانه ها در انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد که نقش روابط عمومی های ادارات مورد در ترویج انقلاب اسلامی بررسی قرار گرفت .

بنظر می رسد استکبار جهانی کمر همت را برای ریشه کن کردن رسانه های ایرانی خوب برداشته است زیرا امروزه در گچساران رسانه ها جایگاهشان به مراتب زیر خط قرمز رفته است و اگر در رسانه ها به دنبال مکتوب بگردید دیگر چیزی وجود ندارد.

رسانه ها همانند دولت از نقد منصفانه و عالمانه حمایت می کند اما متاسفانه بسیاری از مواردی که در لباس نقد ارایه می شود، نقد نیست و در واقع برخی در لباس نقد قصد تخریب رسانه های انقلاب را دارند. لیست هایی که از خبرنگاران گچساران به نهاد ها ارائه می شود بوی تخریب نظام و رسانه های وابسته به نظام را می دهد و این بو بس شدید بلند شده است و به فرمانداری ها هم کشیده شده است.

در این اعثنا روابط عمومی هایی هم که رعایت بیطرفی برایشان سخت شده و خود را سیاسی می بینند چوب تر سیاسی خود را از چرخ خبرنگاران در نمی آورند چرخی که خبرنگاران را درگیر نقد های رسانه ای کرده است.

میزان فرآورش گاز در پالایشگاه بیدبلند
دنبال کنید

بنظر می رسد رسانه های وابسته خوب می دانند که می توانند مسئولین این شهر را در گرداب سیاست رسانه ای بازی دهند و بعد مهره های خودشان را در بدنه دولت وارد کنند و این شد که کمر به تخریب بسته اند .

تابلوی ایست را حتما دیده اید و امروز بجایی رسیده ایم که دیگر این تابلو سرجایش نیست تابلویی که رسانه ها جای آن را مشخص می کنند و اگر هم کمی جابجا می شد بر سرجایش برمیگرداندند.

امروز این تابلو یا وجود ندارد و یا تابلوی ورود ممنوع شده برای خود خبرنگاران …….

امروز در گچساران رسانه انقلاب ،انقلاب ایران را نمی شناسد و یا این انقلاب ایران است که رسانه های خود را نمیشناسد زیرا حمله به رسانه ها نقل و نبات ادارات و مسئولین گچساران شده است و این مهم در لیستها و برنامه هایشان بویش به تمام معنی می آید و امروز واقعا نمونه آن روزهایی است که باید برای رسانه های گچساران تاسف خورد و ناامید شد که حمله سایبری را هنوز خوب درک نکرده ایم و بحران موجود را نشناخته ایم.

کارمان بجایی رسیده است که رسانه های انقلاب را به دست خودمان تخریب می کنیم و نمی فهمیم که داریم کلنگ انقراض رسانه هایمان را می زنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi