جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

میزان فرآورش گاز در پالایشگاه بیدبلند

شرکت پالایش گاز بیدبلند پارسال هفت میلیارد و ٧۴١ میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرده است. مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت سال ٩٢ بیش از ٧,۵ میلیارد مترمکعب گاز را فرآورش کرده بود که این مقدار پارسال شاهد افزایش ٣.٢ درصدی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13147
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۹:۲۶
شرکت پالایش گاز بیدبلند پارسال هفت میلیارد و ٧۴١ میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت سال ٩٢ بیش از ٧,۵ میلیارد مترمکعب گاز را فرآورش کرده بود که این مقدار پارسال شاهد افزایش ٣.٢ درصدی بوده است.

علی محمد پوررضا افزود: سه میلیارد و ٢۴٨ میلیون مترمکعب از گاز دریافتی این شرکت از خط پنجم سراسری و پارس جنوبی دریافت شده است.

دریافت ١۶,۶ میلیارد مترمکعب گاز از خط پنجم

وی یادآور شد: شرکت پالایش گاز بیدبلند از سال ٨٩ تاکنون ١۶ میلیارد و ۶٢٠ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی دریافت کرده است.

به گفته وی، هم اکنون چهار واحد شیرین سازی، وظیفه فرآورش روزانه ٢٧,٢ میلیون مترمکعب گاز را در این پالایشگاه بر عهده دارند و با برخی تغییرات در واحدهای این پالایشگاه امکان افزایش ١٠ درصدی تولید به وجود آمده و در فصل زمستان توانستیم روزانه تا ٣٠,۵ میلیون مترمکعب نیز گاز تولید کنیم.

پوررضا با اشاره به طرحهای توسعه ای پالایشگاه برای افزایش تولید و احداث واحد SRU این شرکت نیز گفت: برنامه های توسعه نیازمند تامین پایدار خوراک از سوی بالادست در مدت زمان ١۵ تا ٢٠ سال است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ادامه داد: پالایشگاه بیدبلند علاوه بر پیگیری دریافت خوراک پایدار و بلندمدت از خط پنجم سراسری، حوزه های جدید در منطقه آغاجاری و گچساران را نیز برای دریافت خوراک پیگیری می کند.

به گزارش شانا، شرکت پالایش گاز بیدبلند در ١٨ کیلومتری شمال آغاجاری، ٣٢ کیلومتری غرب بهبهان و ٣۵ کیلومتری شرق میانکوه در استان خوزستان واقع شده است.

مسمومیت زوار در بی بی حکیمه ی گچساران
دنبال کنید

بر پایه این گزارش، این پالایشگاه گازهای همراه حوزه آغاجاری، گاز ترش حوزه آغار و گازهای ترش پارس جنوبی را دریافت و پس از شیرین سازی به خطوط سراسری ارسال می کند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi