سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک

به گزارش کرونا از چاروسا، فرماندار کهگیلویه به همراه بخشداران چاروسا و دیشموک و مدیر بنیاد علوی دیشموک و رئیس آموزش و پرورش چاروسا از پروژه های عمرانی چاروسا بازدید کردند. بازدید از روکش محور قلعه رئیسی به دیشموک که این پروژه از سوی بنیاد علوی دیشموک و همکاری راهداری و حمل و نقل در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76129
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک

به گزارش کرونا از چاروسا، فرماندار کهگیلویه به همراه بخشداران چاروسا و دیشموک و مدیر بنیاد علوی دیشموک و رئیس آموزش و پرورش چاروسا از پروژه های عمرانی چاروسا بازدید کردند.

بازدید از روکش محور قلعه رئیسی به دیشموک که این پروژه از سوی بنیاد علوی دیشموک و همکاری راهداری و حمل و نقل در انجام است.

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک 5

سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید عنوان کرد: محور قلعه رئیسی تا دیشموک از مسیرهایی بود که به دلیل دست اندازهای بسیار مردم نگران بودند و همین دست اندازها سبب حادثه های ناگواری در این مسیر شد.

وی افزود: از سوی راهداری و حمل و نقل پنج کیلومتر در گذشته روکش آسفالت شد که در ادامه این مسیر ۴کیلومتر از سوی بنیاد علوی در حال کار است و امیدواریم با قولهایی که استاندار و رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان داشتند ۵کیلومتر باقی مانده هم روکش خواهد شد.

اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک در این بازدید به اهمیت سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کشور به دیشموک اشاره و تصریح کرد: مسیر قلعه رئیسی به دیشموک به دلیل اهمیت برای مردم این مناطق و عبور مردم که نگرانی هایی در زمینه دست اندازهای این مسیر داشتند ۴کیلومتر از این مسیر به مناقصه و در هم اکنون در حال روکش آسفالت است.

مدیربنیاد علوی دیشموک تاکید کرد: ادامه مسیر قلعه رئیسی به دیشموک را که تقریبا ۱۴ کیلومتر باقی مانده در تلاش هستیم که با همکاری راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان در صورت تامین قیر مورد نیاز روکش آسفالت کنیم تا روکش این مسیر به پایان برسد و مردم به راحتی از این مسیر عبور کنند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت: دولت بر تکمیل مصلی ها، تقویت حوزه های علمیه و نمازخانه ها اهتمام کامل دارد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه بنیاد علوی با هدف خدمت رسانی به مردم محروم راه اندازی شد یادآور شد: بنیاد علوی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم تشکیل شد و این وظیفه ما است هر جایی که احساس شود می توان به مردم کمک شود ورود کنیم و این روکش آسفالت به دلیل عبور و مرور آسان مردم دیشموک برای عبور به شهرستان کهگیلویه و شهر قلعه رئیسی نیاز بود که امیدواریم تمام مسیر روکش شود تا مردم بهتر از این مسیر استفاده کنند.

مختاری به سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان کهگیلویه و دیشموک اشاره کرد و گفت: سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به دیشموک دستاورد بزرگی برای مردم دیشموک داشته که در آینده نزدیک شاهد دستاوردها و برکات بیشتری در زمینه این سفر خواهیم بود و یکی از این دستاوردها ادامه روکش همین مسیر بود که قول داده شد ۱۴ کیلومتر با همکاری راهداری و حمل و نقل روکش شود.

مدیربنیاد علوی دیشموک در ادامه از مدیران استان و شهرستان خواست تا همکاری بیشتر با این بنیاد داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات مردم در مناطق محروم باشیم.

در ادامه فرماندار کهگیلویه از پروژه جاده دارگنجی و برفکوه چاروسا بازدید کردند و به اهمیت این مسیر برای مردم بخش های چاروسا و دیشموک اشاره و گفت: با بازگشایی و زیرسازی و همچینن آسفالت این مسیر مردم چاروسا و دیشموک بهتر می توانند به مناطق عشایری خود و روستاهای آجم و دلی کما سفر کنند.

داربام بخشدار چاروسا در این بازدید گفت: مسیر دارگنجی، گندم کار و لاکوره و انتهای آن به برفکوه یک مسیری است که با تکمیل و آسفالت آن می توان کمک شایانی به مردم این مناطق داشته باشد که امیدواریم در کمیته برنامه ریزی و مسئولان راهداری و حمل و نقل به این پروژه توجه ویژه داشته باشند.

روایتی از تخلفات استخدامی دولت روحانی در گچساران
دنبال کنید

داربام یادآور شد: جاده برفکوه یک خواسته عمومی مردم چاروساست که می تواند کمک شایانی به مردم برای عبور به مناطق عشایری و روستایی این بخش داشته باشد.

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک 6

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در ادامه از مدرسه ۶کلاسه روستای دالون چاروسا بازدید کردند.

فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید گفت: هفت پروژه آموزشی در بخش چاروسا در حال کار است که از این هفت پروژه سه پروژه ۶کلاسه و چهار پروژه دو و سه کلاسه در حال احداث است  که نیمه کاره هستند.

وی افزود: به دلیل رشد دانش آموزی در این بخش نوسازی مدارس و بنیاد برکت که تلاش فراوانی در زمینه ساخت این مدارس داشتند تلاشی صورت بگیرد تا دانش آموزان و روستاهای این مناطق هر چه سریع تر شاهد افتتاح این مدارس باشند تا بتوانند از آنها استفاده کنند.

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک 7

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi