جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک

به گزارش کرونا از چاروسا، فرماندار کهگیلویه به همراه بخشداران چاروسا و دیشموک و مدیر بنیاد علوی دیشموک و رئیس آموزش و پرورش چاروسا از پروژه های عمرانی چاروسا بازدید کردند. بازدید از روکش محور قلعه رئیسی به دیشموک که این پروژه از سوی بنیاد علوی دیشموک و همکاری راهداری و حمل و نقل در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76129
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک

به گزارش کرونا از چاروسا، فرماندار کهگیلویه به همراه بخشداران چاروسا و دیشموک و مدیر بنیاد علوی دیشموک و رئیس آموزش و پرورش چاروسا از پروژه های عمرانی چاروسا بازدید کردند.

بازدید از روکش محور قلعه رئیسی به دیشموک که این پروژه از سوی بنیاد علوی دیشموک و همکاری راهداری و حمل و نقل در انجام است.

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک 5

سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید عنوان کرد: محور قلعه رئیسی تا دیشموک از مسیرهایی بود که به دلیل دست اندازهای بسیار مردم نگران بودند و همین دست اندازها سبب حادثه های ناگواری در این مسیر شد.

وی افزود: از سوی راهداری و حمل و نقل پنج کیلومتر در گذشته روکش آسفالت شد که در ادامه این مسیر ۴کیلومتر از سوی بنیاد علوی در حال کار است و امیدواریم با قولهایی که استاندار و رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان داشتند ۵کیلومتر باقی مانده هم روکش خواهد شد.

اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک در این بازدید به اهمیت سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کشور به دیشموک اشاره و تصریح کرد: مسیر قلعه رئیسی به دیشموک به دلیل اهمیت برای مردم این مناطق و عبور مردم که نگرانی هایی در زمینه دست اندازهای این مسیر داشتند ۴کیلومتر از این مسیر به مناقصه و در هم اکنون در حال روکش آسفالت است.

مدیربنیاد علوی دیشموک تاکید کرد: ادامه مسیر قلعه رئیسی به دیشموک را که تقریبا ۱۴ کیلومتر باقی مانده در تلاش هستیم که با همکاری راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان در صورت تامین قیر مورد نیاز روکش آسفالت کنیم تا روکش این مسیر به پایان برسد و مردم به راحتی از این مسیر عبور کنند.

آتش سوزی جنگلی در فرانسه ۳۰۰۰ گردشگر را مجبور به ترک منطقه کرد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه بنیاد علوی با هدف خدمت رسانی به مردم محروم راه اندازی شد یادآور شد: بنیاد علوی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم تشکیل شد و این وظیفه ما است هر جایی که احساس شود می توان به مردم کمک شود ورود کنیم و این روکش آسفالت به دلیل عبور و مرور آسان مردم دیشموک برای عبور به شهرستان کهگیلویه و شهر قلعه رئیسی نیاز بود که امیدواریم تمام مسیر روکش شود تا مردم بهتر از این مسیر استفاده کنند.

مختاری به سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان کهگیلویه و دیشموک اشاره کرد و گفت: سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به دیشموک دستاورد بزرگی برای مردم دیشموک داشته که در آینده نزدیک شاهد دستاوردها و برکات بیشتری در زمینه این سفر خواهیم بود و یکی از این دستاوردها ادامه روکش همین مسیر بود که قول داده شد ۱۴ کیلومتر با همکاری راهداری و حمل و نقل روکش شود.

مدیربنیاد علوی دیشموک در ادامه از مدیران استان و شهرستان خواست تا همکاری بیشتر با این بنیاد داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات مردم در مناطق محروم باشیم.

در ادامه فرماندار کهگیلویه از پروژه جاده دارگنجی و برفکوه چاروسا بازدید کردند و به اهمیت این مسیر برای مردم بخش های چاروسا و دیشموک اشاره و گفت: با بازگشایی و زیرسازی و همچینن آسفالت این مسیر مردم چاروسا و دیشموک بهتر می توانند به مناطق عشایری خود و روستاهای آجم و دلی کما سفر کنند.

داربام بخشدار چاروسا در این بازدید گفت: مسیر دارگنجی، گندم کار و لاکوره و انتهای آن به برفکوه یک مسیری است که با تکمیل و آسفالت آن می توان کمک شایانی به مردم این مناطق داشته باشد که امیدواریم در کمیته برنامه ریزی و مسئولان راهداری و حمل و نقل به این پروژه توجه ویژه داشته باشند.

عضو شورای شهر سی‌سخت: همه ما 5 نفر در انحلال شورا مقصر بودیم
دنبال کنید

داربام یادآور شد: جاده برفکوه یک خواسته عمومی مردم چاروساست که می تواند کمک شایانی به مردم برای عبور به مناطق عشایری و روستایی این بخش داشته باشد.

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک 6

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در ادامه از مدرسه ۶کلاسه روستای دالون چاروسا بازدید کردند.

فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید گفت: هفت پروژه آموزشی در بخش چاروسا در حال کار است که از این هفت پروژه سه پروژه ۶کلاسه و چهار پروژه دو و سه کلاسه در حال احداث است  که نیمه کاره هستند.

وی افزود: به دلیل رشد دانش آموزی در این بخش نوسازی مدارس و بنیاد برکت که تلاش فراوانی در زمینه ساخت این مدارس داشتند تلاشی صورت بگیرد تا دانش آموزان و روستاهای این مناطق هر چه سریع تر شاهد افتتاح این مدارس باشند تا بتوانند از آنها استفاده کنند.

خبرهای خوش فرماندار کهگیلویه از راه‌های روستایی چاروسا و دیشموک 7

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi