جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت: دولت بر تکمیل مصلی ها، تقویت حوزه های علمیه و نمازخانه ها اهتمام کامل دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نمازی در نشست با ائمه جمعه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، تاکید کرد: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ باید در سیاست گزاری و توجه به بودجه فرهنگی نگاه کلان ملی باشد و به این مهم توجه ویژه داشت. وی گفت: استاندار باید در کنارش مشورت دهنده خوب روحانی وجود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نمازی در نشست با ائمه جمعه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، تاکید کرد: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ باید در سیاست گزاری و توجه به بودجه فرهنگی نگاه کلان ملی باشد و به این مهم توجه ویژه داشت.

وی گفت: استاندار باید در کنارش مشورت دهنده خوب روحانی وجود داشته باشد، تا با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، اخلاقی و تبلیغی علما و اندیشمندان حوزه در تقویت نهادهای تبلیغی و حمایت از ائمه جمعه و جماعات و مبلغان دینی زمینه توسعه و تقویت مسائل معنوی و فرهنگی را به نحوه مطلوبی فراهم سازد.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه، ارتباط استاندار با مراکز دینی، علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی مرتبط با روحانیت باید از طریق مشاورین و به خوبی انجام گیرد، تصریح کرد: تبیین امور حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، دبیرخانه ائمه جمعه و مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینه ها از دیگر وظایف مشاورین در امور روحانیت استانداران است.

نمازی با تبریک اعیاد شعبانیه، یکی از مشکلات حوزه فرهنگی را پراکندگی اعتبارات و موازی کاری ها و دخیل بودن ۲۸ مرکز به نوعی در فعالیت های فرهنگی برشمرد.

در این نشست ائمه جمعه شهرهای استان هم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی در سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با دکتر سیدموسی خادمی استاندار، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و با حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج دیدار کرد.

راهیابی هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi