جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی دعای ندبه به همت بنیاد مهدویت در حسینیه ثارالله یاسوج

سید محمد ظاهر سیاوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری دوره دو روزه آموزش کارگاهی مهدویت در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این دوره در دانشگاه فرهنگیان جهت دانشجویان و مربیان خواهر دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش آغاز شده است. معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91959
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

برپایی دعای ندبه به همت بنیاد مهدویت در حسینیه ثارالله یاسوج

سید محمد ظاهر سیاوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری دوره دو روزه آموزش کارگاهی مهدویت در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این دوره در دانشگاه فرهنگیان جهت دانشجویان و مربیان خواهر دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش آغاز شده است.

معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منبع کتاب نگین آفرینش و استادان دکتر محمد صادق کفیل و حجت الاسلام سید مصطفی باقری هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دعای ندبه از سوی بنیاد مهدویت یادآور شد: به اطلاع مردم می‌رساند که دعای ندبه این هفته با حضور سخنرانان کشوری حجت الاسلام و المسلمین دکتر کفیل استاد حوزه تخصصی مهدویت کشور و با مداحی مداحان برجسته کهگیلویه و بویراحمد فردا جمعه ساعت ۶:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار می شود که از عموم برادران و خواهران برای حضور در این دعای روحبخش دعوت به عمل می‌آید.

برپایی دعای ندبه به همت بنیاد مهدویت در حسینیه ثارالله یاسوج 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi