جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظم نوین جهانی به روایت امام جمعه بهمئی/ صلواتی: آمریکا در افق آینده جهان جایگاهی ندارد

به گزارش کرونا از یاسوج نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد. وی گفت: امروز بزرگ‌ترین خطر برای علما و دانشمندان و اهل علم و ایمان و جامعه؛ دنیاگرایی و دین فروشی به هر قیمتی است که خسارت است. صلواتی افزود: کسانی که در دنیا از راه شنیدن کلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90803
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

نظم نوین جهانی به روایت امام جمعه بهمئی/ صلواتی: آمریکا در افق آینده جهان جایگاهی ندارد

به گزارش کرونا از یاسوج نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

وی گفت: امروز بزرگ‌ترین خطر برای علما و دانشمندان و اهل علم و ایمان و جامعه؛ دنیاگرایی و دین فروشی به هر قیمتی است که خسارت است.

صلواتی افزود: کسانی که در دنیا از راه شنیدن کلام خدا را بر مردم بسته اند در قیامت از لذت استماع کلام الهی محروم می‌شوند دین فروشی یک معامله ی بسیار زیانبار است این که انسان برای به دست آوردن دنیا و امورات و متاع دنیوی دین خود را بفروشد کسی که به خاطر رسیدن به منافع مادی دنیوی ریاست ها شهرت ها و شهوت ها دین را زیر پا می گذارد و آن را فدای امیال نفسانی خود می‌کند با دروغ با تهمت به دنبال کسب شهوات و مناصب‌ دنیوی است این یک آدم دین فروش است. 

وی گفت: علت دشمنی ایران و اسرائیل چیست؟ اسرائیل هم در عرصه ملی هم در عرصه اسلامی دشمن است در دوره هخامنشیان ایرانیان را قتل عام کردند هر ساله جشنی به نام جشن پوریم در اسرائیل برگزار می‌شود سالروز کشتار ایرانیان به دست یهودیان است.

حجت الاسلام صلواتی افزود: صهیونیست ها چون خودشان فاقد تمدن هستند با کشورهای متمدن از جمله ایران اسلامی مشکل دارند تمام دنیای یهود به دنبال خاموش کردن اسلام، دین اسلام و ایمان است و با ظهور پیامبر اسلام یهود به مقابله با اسلام برخواسته است نسبت به پیامبر اسلام (ص) حسود بودند یهود یک قوم نژاد پرست است اهل مال اندوزی و دنیا طلبی است یهودیان دارای روحیه ستم گری هستند.

وی ادامه داد: یهود از اساس مخالف اسلام است امروز خلاصه شده یهود دشمن اسلام غده سرطانی اسرائیل است مسئله ما با رژیم صهیونیستی مسئله ستمگری است.

مشکل آب مناطق یاسوج پس از ۲۴ ساعت رفع شد
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: در دوران قبل از انقلاب رژیم پهلوی اجازه نمی داد مردم به آرمان ها و اهداف اسلام توجه کنند ملت ما را نسبت به مسئله فلسطین در غفلت نگه داشتند چون تفکر یهود و صهیونیست حاکم بر رژیم پهلوی بود.

وی گفت: امام آمدند با مسئله قدس و نام گذاری روز قدس ملت یکتا پرست و اسلام خواه و توحید محور و اسلام ناب محور را در این قطعه از عالم ایجاد کردند و روز قدس را امام دست روی آن گذاشته است حمایت ما از قدس بر اساس تعالیم قرآن و اسلام است بر اساس تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت است که امیرالمومنین علی(ع) فرمودند: «وَ کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» یهودیان بیت المقدس را محل ظهور پیامبر خودشان میدانند و می گویند باید دوباره معبد سلیمان را احیا کنیم تا منجی نهایی ظهور کند و تمام غیر یهودیان را نابود کنند در حالی که بیت المقدس قبله اول مسلمانان بود و باید در دست مسلمانان باشد.

حجت الاسلام صلواتی افزود: این پیش شرط و پیش نیاز ظهور حضرت بقیه الله (ع) است ما یک ملت ظلم ستیز هستیم این اعتقادات و باور ما است این حاصل تفکر بعثت غدیر، عاشورا و انتظار است برای ما این اهمیت دارد اسرائیل از نهادینه شدن این در ایران اسلامی و خاورمیانه و جهان مشکل دارد بنابراین با ساختن داعش و گروه های تروریستی میخواستند شیعه را در دنیا بدبین کنند نوع دشمنی ما و اسرائیل ریشه تاریخی و اعتقادی است اگر انقلاب جلوی اسرائیل نمی ایستاد شعار آنها نیل تا فرات بود و نابودی تفکر شیعه، اسلام اهل بیتی بود.

وی افزود: صهیونیست ها اشغالگر، مردم مسلمان را آواره، ظالم و فتنگر هستند قرآن واسلام اینجا فرمان جهاد و مقابله با این غده سرطانی را میدهند اسلام تکلیف ما را مشخص کرده است این را بدانید امروز این رژیم و این غده سرطانی از درون مانند خانه عنکبوت سست است از درون دارد متلاشی میشود دچار بحران های هویتی و زیستی است و بیش از هر زمانی مورد تهدید هستند امروز غرق شده هستند اما بدانید این وعده ی قرآن است این وعده ی خداوند متعال است ظلم نمی ماند و بدانید که رژیم صهیونیستی از روی کره زمین محو خواهد شد.

مواظب مسمومیت با این ماده خطرناک باشید
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: جنگ اوکراین یکی از نقاط کانونی شکل گیری نظم نوین جهانی است نظمی که افق آینده آن افول ابرقدرتی آمریکا و شکل گیری قدرت های جدید است سفر رئیس جمهور فرانسه به چین نشان این است که غرب از پیروزی در جنگ اوکراین ناامید است.

وی افزود: مذاکره برای میانجیگری چین هدف اصلی سفر است و به دنبال پایان جنگ اوکراین است این یعنی پایان دوران تک قطبی جهان و تولد جهان و نظمی دیگر که از دل این تولد نظم جهانی جدید افول تمدن غربی رقم خواهدخورد. 

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: اروپا دست و پا میزند که خود را نجات بدهد اروپایی ها نمی توانند با کشورهای تحریم شده ای مثل ایران روسیه و چین رابطه برقرار کنند چاره ای ندارند که وابستگی خود به دلار را کاهش بدهند. 

حجت الاسلام صلواتی در پایان گفت: امروز اروپا درگیر بحران هایی است که متعلق به آنها نیست متعلق به آمریکا است و از دل یک چنین شرایطی خواهی دید که آن آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi