شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد با بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ گردشگری

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر در بازدید از مجتمع گردشگری در شهر یاسوج گفت: بویراحمد در طرح آمایش سرزمین یکی از شهرستان‌های گردشگرپذیر استان به شمار می‌رود. مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین خصوص طرح‌های خوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و طرح‌های دیگری در دست بهره برداری است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90252
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد با بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ گردشگری

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر در بازدید از مجتمع گردشگری در شهر یاسوج گفت: بویراحمد در طرح آمایش سرزمین یکی از شهرستان‌های گردشگرپذیر استان به شمار می‌رود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین خصوص طرح‌های خوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و طرح‌های دیگری در دست بهره برداری است که با استفاده از آنها زمینه ایجاد اشتغال و رونق استان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به طرح گردشگری منطقه سروک بویراحمد گفت: در این طرح گردشگری که در مساحت یک و نیم هکتار احداث می‌شود، مکان‌های تفریحی، گردشگری، اقامتی،پذیرایی و ورزشی دیده شده است‌.

ضامن‌‌فر با بیان اینکه طرح چشم‌انداز خوبی در شهر یاسوج دارد، گفت: این طرح سال ۹۸ آغاز به کار کرد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد دارد و در فاز اول ۳۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح در حال حاضر نیازمند اعتبار است، گفت: در این مجموعه سوئیت‌های اقامتی ، رستوران، آلاچیق ، کافی شاپ، چایخانه سنتی، شهر بازی، پیست اسکیت، زمین چمن فوتبال، والیبال ساحلی، آبشار مصنوعی،پارکینگ و همچنین غرفه غذاهای محلی و سیاه چادرهای عشایری پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: این طرح گردشگری نیازمند اعتبار است که با تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ ،رقمی به این پروژه اختصاص داده می‌شود.

به گزارش فارس؛ توجه به طرح گردشگری به طور ویژه در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته است و استاندار، روز گذشته از کلنگ‌زنی طرح بزرگ پل معلق در منطقه تنگ مهریان یاسوج در سفر دولت خبر داد.

انتهای پیام/

نامگذاری سه قلوهای لنده‌ای به یاد امام هشتم، سردار دلها و یک شهید+ عکس
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi