جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس/مسئولان از همه ظرفیت‌های حوزه انتخابیه برای تحقق شعار سال استفاده کنند

به گزارش کرونا از گچساران سیدناصرحسینی پور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: فرارسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی که با حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن قرین گردیده است را به مردم صبور، شریف و نجیب حوزه انتخابیه‌ام تبریک و تهنیت می گویم. وی بیان کرد: از خداوند باریتعالی و دگرگون کننده حال‌ها،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89740
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

فراخوان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس/مسئولان از همه ظرفیت‌های حوزه انتخابیه برای تحقق شعار سال استفاده کنند

به گزارش کرونا از گچساران سیدناصرحسینی پور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: فرارسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی که با حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن قرین گردیده است را به مردم صبور، شریف و نجیب حوزه انتخابیه‌ام تبریک و تهنیت می گویم.

وی بیان کرد: از خداوند باریتعالی و دگرگون کننده حال‌ها، از سویدای دل خواهانم که ضمن توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی، در سال نو قلب هایمان را مهربان تر، دل هایمان را به هم نزدیکتر و روزگارمان را خوش تر و قرین آسایش و آرامش گرداند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نام گذاری سال پیش رو به نام «مهار تورم و رشد تولید» همچون سال‌های گذشته توسط رهبر معظم انقلاب برای همه ما خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، دولتمردان و کلیه مسئولان و کارگزاران نهادهای مختلف تکلیفی قانونی و وظیفه ای انسانی و برنامه ای راهبردی است.

حسینی پور عنوان کرد: زیرا «اقتصاد، اشتغال و معیشت» مردم مهمترین موضوع جامعه می باشد.

وی گفت: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه تولیدکنندگان، کارآفرینان، حامیان و مجاهدان مردمیِ عرصه جهاد اقتصادی در حوزه انتخابیه از کلیه مسئولان که وظیفه حمایت از تولیدکنندگان را دارند تقاضا می کنم از همه ظرفیت ها و توانمندی‌های حوزه انتخابیه برای تحقق شعار سال بهره گیرند. 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:همچنین از تمام جامعه نخبگانی، دانشگاهی و اقشار مختلف مردم شریف و ارزشمند حوزه انتخابیه درخواست می‌کنم برنامه ها، پیشنهادات، انتقادات و توصیه های دلسوزانه و عملیاتی خود را برای رشد و بهبود تولید و رفع موانع تولید در بخش های مختلف در اختیار خادم خود در خانه ملت قرار دهند.

تحسن کارگران شهرداری گچساران به آنچه آیتم های حذف شده می نامند
دنبال کنید

حسینی پور بیان کرد: بر حسب وظیفه و امانتی که شما بر عهده من گذاشته‌اید، ضمن تقدیر از تمام کارها و فعالیت هایی که در امر رشد تولید، بهبود معیشت و اقتصاد مردم و کاهش تورم صورت گرفته است، سال ١۴٠٢ باید سال به ثمر نشستن این تلاش ها باشد تا شاهد رشد اشتغال، توسعه، افزایش سطح کمی و کیفی درآمد مردم و بهبود معیشت آنان شود. 

وی افزود:امیدوارم سال جدید سالی باشد با برکت، توام با پیروزی‌های بزرگ، همراه با سلامتی و نشاط و لبخندی که به یکدیگر خواهیم داشت و با مهربانی و دلسوزی که از عمق وجود نسبت به همدیگر داریم و در امر سازندگی حوزه انتخابیه به آیه شریفه؛ «وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ ۖ» تمسک جوییم. 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi