شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقرار 200 راهدار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات ویژه برای اجرای طرح زمستانی و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان آماده شده است. وی بیان کرد: ماشین آلات سنگین از جمله لودر،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85946
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

استقرار 200 راهدار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات ویژه برای اجرای طرح زمستانی و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان آماده شده است.

وی بیان کرد: ماشین آلات سنگین از جمله لودر، گریدر، برف روب و نمک پاش برای اجرای طرح‌های راهداری در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر شهری، روستایی استان است.

محمدی عنوان کرد: بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر این استان در طرح زمستانی بر اساس اهمیت راهها با اولویت راههای شریانی اصلی، فرعی و سپس روستایی بازگشایی می شوند.

وی گفت: افزون بر ۲۰۰ راهدار در ۲۰ راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح زمستانی مستقر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهدارهای شرکت کننده در طرح زمستانی دراستان آمادگی دارند تا سفری ایمن را برای مردم و مسافران فراهم کنند.

محمدی بیان کرد: کارکنان راهداری کهگیلویه و بویراحمد با وجود کمبود امکانات و ماشین آلات اقدام به بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر این استان در دورافتاده ترین نقاط در طرح زمستانی خواهند کرد.

وی افزود: بیش از سه هزار میلیارد ریال امسال اعتبار ملی به طرح های این حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

آخرین آمار کرونا و تزریق واکسن در بوشهر
دنبال کنید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سه دستگاه ماشین آلات راهداری شامل گریدر، بیل مکانیکی و برف خور به ماشین آلات راهداری امسال اضافه شد که این مهم بی سابقه بوده است.

محمدی اضافه کرد: چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی میزان راه خاکی روستایی در استان را ۲ هزارو ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۳۵ طرح روکش و آسفالت راه روستایی در استان در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه روستایی مناطق مختلف استان آسفالت شده و این اقدام در سطح کشور هم بی سابقه بوده است.

محمدی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۷۰ طرح در حوزه های راههای روستایی نگهداری و روکش آسفالت راههای فرعی و اصلی و روستایی در دست اجراست.

وی گفت: ۹۶۰ میلیارد تومان طرح در زمینه راه روستایی هم اکنون در دست اجراست.

محمدی خاطرنشان کرد: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار استانی امسال برای نگهداری و آسفالت راههای برون شهری، اصلی، فرعی و روستایی استان اختصاص یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای نخستین بار امسال بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبار از سازمان راهداری کشور برای نگهداری و لکه گیری و آسفالت راههای روستایی اختصاص یافت.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi