جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترافیک سنگین در محور چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل نساء تا سه راهی دیزین و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل پیچ سرهنگ تا سه راهی دیزین سنگین است. به گزارش کرونا علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

ترافیک سنگین در محور چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل نساء تا سه راهی دیزین و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل پیچ سرهنگ تا سه راهی دیزین سنگین است.


ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش کرونا علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل نساء تا سه راهی دیزین و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل پیچ سرهنگ تا سه راهی دیزین سنگین است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا مهرویلا بیان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران – شمال متذکر شد: دیگر محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi