جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نگاه ویژه‌ای به شهرستان مرزی قصرشیرین داشته باشد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نگاه ویژه‌ای به شهرستان مرزی قصرشیرین داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نگاه ویژه‌ای به شهرستان مرزی قصرشیرین داشته باشد

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت؛ شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: بر اساس اعلام فرماندار قصرشیرین در حوزه سرانه فضاهای آموزشی در این شهرستان مشکلی نداریم اما متأسفانه قصرشیرین از تجهیزات و امکانات آموزشی محروم است.

وی ادامه داد: بر همین اساس نیاز است سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نگاه ویژه ای به شهرستان مرزی قصرشیرین داشته باشد تا کمبودها به حداقل برسد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در آموزش و پرورش بیشترین توجه به آموزش بوده که در این عرصه پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است؛ لذا باید توجه داشت نگاه به آموزش ما را از مقوله مهم پرورش و تربیت غافل نکند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تحقق سهم چهار درصدی بودجه استانی آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را می‌کنیم که در بودجه ۱۴۰۲ این مهم لحاظ شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi