چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

بیمارستان 150 تختخوابی رزن سال آینده افتتاح می شود

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت رزن را داریم که انشاالله براساس قول های داده شده تا سال آینده به بهره برداری می رسد همچنین باید گفته شود که این پروژه در سال ۹۷ شروع به کار کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85725
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

بیمارستان 150 تختخوابی رزن سال آینده افتتاح می شود

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در بخش بهداشت و درمان پروژه های خوبی در شهرستان های رزن و درگزین طراحی شد و در این حوزه رضایتمندی نسبی وجود دارد.

وی افزود: در این چند سال اخیر توانستیم ۳۰ خانه بهداشت را راه اندازی کنیم که این اتفاق بسیار خوبی است همچنین ۶ مرکز فوریت پزشکی هم احداث شد و در حقیقت اولین شهرستانی هستیم که استاندارد کشوری را کسب نمودیم.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس عنوان کرد: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت رزن را داریم که انشاالله براساس قول های داده شده تا سال آینده به بهره برداری می رسد همچنین باید گفته شود که این پروژه در سال ۹۷ شروع به کار کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده درمانگاه تامین اجتماعی رزن احداث شد و حدود ۲ سال از افتتاح این پروژه می گذرد.

لطفی بیان کرد: مجوز احداث یک گاوداری ۶ هزار راسی در سال ۹۷ از شستا اخذ شد و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد که با بهره برداری این گاوداری حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کار می شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi