جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر نظارتی اعضای کمیسیون امور داخلی کشور به پلدختر

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس از سفر هیأتی متشکل از اعضای این کمیسیون به استان لرستان به دعوت وی برای رسیدگی به مسائل حوزه انتخابیه و شوراها و شهرداری‌های استان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84255
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

سفر نظارتی اعضای کمیسیون امور داخلی کشور به پلدختر

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر، معمولان و پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اینکه از نمایندگان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس دعوت کرده تا روز چهارشنبه (۲۵ آبان ماه) به حوزه انتخابیه وی و بروجرد سفر کنند، گفت: شهرستان های بروجرد و پلدختر از مقصد این سفر بوده که به دعوت نمایندگان لرستانی عضو کمیسیون صورت گرفته است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است در این سفر که سه نفر از معاونان وزیر کشور یعنی «معاونت عمرانی»، «رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» و «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» حضور دارند، مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه بررسی شده و به برخی از موضوعات حوزه شوراها و شهرداری ها رسیدگی شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازدید میدانی، جلسه جمع‌بندی در خرم آباد و با حضور معاون وزیر، استاندار، سایر مسئولان استانی و اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس برگزار خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi