جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران ‌و مسئولان شبانه‌روز پیگیر مشکلات مردم باشند

به گزارش کرونا حسن لطفی پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه در شورای اداری شهرستان رزن که با حضور استاندار همدان و برخی از مدیران کل دستگاه ها با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان رزن با محوریت مصوبات سفر ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: در تقسیم بندی عوامل اغتشاشات یک بخش آن مدیریت دشمن دخالت داشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

کرونا :

مدیران ‌و مسئولان شبانه‌روز پیگیر مشکلات مردم باشند

به گزارش کرونا حسن لطفی پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه در شورای اداری شهرستان رزن که با حضور استاندار همدان و برخی از مدیران کل دستگاه ها با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان رزن با محوریت مصوبات سفر ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: در تقسیم بندی عوامل اغتشاشات یک بخش آن مدیریت دشمن دخالت داشت که خوشبخانه کنترل شد اما مردم هم دچار چالش اقتصادی هستند که باید به مشکلات آنها توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام بودجه‌ای که برای اغتشاش در کشور ما درنظر گرفته بودند، به اندازه کل بودجه یک سال کشورمان بود اما خوشبخانه با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نقشه و توطئه معاندان نظام نقش بر آب شد.

لطفی افزود: نباید توقع داشته باشیم که دشمنان برای کشور ما دلسوزی کنند چراکه کار دشمن دشمنی است و این‌توقع از آنها کار نابجایی است.

لطفی با بیان اینکه برای رشد و توسعه به وحدت ملی و توسعه بین المللی نیازمندیم، خاطرنشان کرد: لازمه رشد کشور وحدت ملی بین همه سلیقه های سیاسی بوده که به مشکلات مردم توجه کنیم و باید یک توسعه بین اللملی در کشور داشته باشیم.

لطفی ادامه داد: دشمنان از تحریم کشور ما کوتاهی نکردند و جای مماشات با آنها نیست و برای دور زدن تحریم آنها باید به فکر توسعه روابط بین المللی با کشورهای همسایه و دوست باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم شهرستان رزن و درگزین در بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: به علت آمار ضد و نقیض که به مرکز منتقل شده بود دارای چالش و مشکل در این رابطه بودیم که با پیگیری های لازم و با ارائه آمار مبتنی بر واقعیت استاندار همدان این میزان بودجه به مناطق محروم منطقه اختصاص پیدا کرد.

مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا توسط کودکان مهدهای کودک گچساران
دنبال کنید

لطفی از افتتاح و بهره‌برداری امسال درمانگاه ملابداغی شهرستان رزن خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه درگزین در مرحله عملیاتی بوده و در حال اجراست ضمن اینکه هفت مدرسه نیز از اعتبارات مناطق محروم در دست ساخت و چندین بند آبخیزداری در دست احداث است که همه این موارد به خاطر ارائه آمار مبتنی بر واقعیت استاندار همدان با پیگیری و جلسات بسیار بود.

وی همچنین از اختصاص ۹۵ میلیارد اعتبار در حوزه کشاورزی برای حوزه کانال و قنوات دو شهرستان رزن و درگزین از محل ماده ۵۶ خبر داد و گفت: با وجود همه تلاش ها در چند حوزه شهرستان‌های رزن درگزین به علت کمبود بودجه با مشکل مواجه هستیم و این امر موجب طولانی شدن برخی پروژه‌ها شده ‌که از جمله این پروژه هامی‌توان به کریدور شمالی اشاره کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی کریدور شمالی را یک پروژه حیاتی دانست و افزود: خوشبختانه این طرح در محدوده رزن و درگزین پیشرفت خوبی داشته و پایه ریزی آن انجام شده و منتظر آسفالت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه فاز اول کنارگذر رزن در حال بهره‌برداری است، تصریح کرد: زمین فوتبال رزن نیازمند تزریق دو تا سه میلیارد اعتبار بوده که در صورت تزریق این میزان اعتبار در سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه شهرستان رزن در حوزه اشتغال پیشرو استان است، گفت: شهرک گلخانه‌ای ۳۱۵ هکتاری شهر کرفس مجوز آب آن از وزارت نیرو گرفته شده و این گلخانه به عنوان بزرگترین گلخانه کشور بحث ایستگاه برق و گاز آن نیازمند پیگیری است.

سفر رئیس جمهور به خوزستان
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi