جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد مرکز آموزش عالی صنعتی به کجا رسید؟/باری که نباید تنها بر دوش یک نفر باشد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد درست چند روز پس از انتصاب خود به این عنوان که مقارن با سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود موضوعی را مطرح کرد که تا پیش از این در استان به آن پرداخته نشده بود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84057
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

ایجاد مرکز آموزش عالی صنعتی به کجا رسید؟/باری که نباید تنها بر دوش یک نفر باشد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد درست چند روز پس از انتصاب خود به این عنوان که مقارن با سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود موضوعی را مطرح کرد که تا پیش از این در استان به آن پرداخته نشده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حضور رئیس جمهور به یک ضرورت مهم در استان اشاره کرد ایجاد یک مرکز آموزش عالی صنعتی که به دلیل وضعیت خاص صنعت در این استان بودن آن یک ضرورت به شمار می رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از چند پیشنهاد خود به آیت الله رئیسی در نشست شورای اداری استان که با حضور تنی چند از اعضای هیئت دولت و مدیران کل استانی و روسای سازمان‌ها و نهادها برگزار شد درخواست صدور مجوز یک دانشگاه صنعتی را در این استان داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک سال پس از آن درخواست در نشست چندی پیش با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از عاملی خواست تا موضوع دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرده و مجوز آن به استان داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد معتقد است با وضعیت کنونی صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد دارد نیاز است تا در کنار آن یک مرکز آموزش عالی صنعتی وجود داشته باشد و فرزندان این استان با حضور در رشته‌های صنعتی به رشد و توسعه استان خود در این حوزه کمک کنند و همچنین دانشگاه صنعتی بتواند دانش مورد نیاز برای صنایع و صنعتگران استان را فراهم کند.

توضیحات فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در باره کلیپی در محل ملاقات مردمی «موحد» (+ فیلم )
دنبال کنید

اما در این بین نباید تمام بار مسئولیت این درخواست را بر دوش استاندار گذاشت چرا که یک نفر به تنهایی نمی تواند مجوز تاسیس یک دانشگاه صنعتی را در استان کهگیلویه و بویراحمد بگیرد هر چند که آن فرد استاندار باشد.

نیاز است تا کارگروهی در استان متشکل از روسای دانشگاه‌ها و همچنین پارک علم و فناوری و مسئولانی از استانداری و نمایندگانی از دستگاههای مرتبط و البته نمایندگان مجلس گرد هم آمده و با تقسیم وظیفه این درخواست مهم را که نقش حیاتی در توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویراحمد دارد جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi