جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت 75درصدی عملیات اجرایی احداث بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر پیشرفت ۷۵درصدی داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83949
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیشرفت 75درصدی عملیات اجرایی احداث بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر

مهدی شریفیان در گفت و گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات اصلی و اساسی که در اسلامشهر در اولویت برنامه کاری ام قرار گرفته بود رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان بود متاسفانه در ادوار گذشته اقدام مطلوبی در این رابطه انجام نگرفته است.

وی افزود: تکمیل بیمارستان اسلامشهر یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر بود که خدا را شکر توانستیم این پروژه را که ۱۳ سال پیش عملیات اجرایی آن شروع شده بود و کم تر از ۱۵ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشت در یکسال اخیر نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: در حقیقت عملیات عمرانی این بیمارستان روبه اتمام است البته پیش بینی ما این بوده تا اواخر سال آینده عملیات عمرانی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر به بهره برداری برسد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین پیگیری هایی نیز انجام می شود تا تجهیزات این بیمارستان مهیا شود و مردم شهرستان اسلامشهر بتوانند از این مرکز درمانی استفاده ببرند البته سیاست دولت سیزدهم نیز حل مشکل موضوعات بهداشت و درمان شهرستان ها است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi