جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۰۰ زوج نابارور در سیستان و بلوچستان تحت درمان بیمه سلامت هستند

به گزارش کرونا شهریار شهرکی اظهارداشت: بیمه سلامت در اجرای طرح دارویار تاکنون ۶۳ قلم داروی تخصصی و فوق تخصصی و ۲۸ قلم ملزومات پزشکی را در درمان ناباروری تحت پوشش خود قرار داده است. وی تصریح کرد: امسال عقد قرارداد با ماماهای دارای پروانه مطب معتبر سیستان و بلوچستان نیز انجام شده و هم‌اینک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

کرونا :

۶۰۰ زوج نابارور در سیستان و بلوچستان تحت درمان بیمه سلامت هستند

به گزارش کرونا شهریار شهرکی اظهارداشت: بیمه سلامت در اجرای طرح دارویار تاکنون ۶۳ قلم داروی تخصصی و فوق تخصصی و ۲۸ قلم ملزومات پزشکی را در درمان ناباروری تحت پوشش خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: امسال عقد قرارداد با ماماهای دارای پروانه مطب معتبر سیستان و بلوچستان نیز انجام شده و هم‌اینک با ۲۸ ماما قرارداد داریم.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: در تیرماه امسال با اجرای طرح دارویار یک جراحی بزرگ در حوزه دارو در استان صورت گرفت، یک اتفاق برد برد انجام شده و منابع مالی این طرح تامین و در حال اجراست.

وی بیان کرد: در هفته‌های اخیر شیوه‌نامه اجرای اساسنامه صندوق بیمه‌های خاص و صعب‌العلاج ابلاغ شد که دبیری این صندوق در سیستان و بلوچستان بر عهده مدیرکل بیمه سلامت استان است.

شهرکی با اشاره به اینکه ۵۹ خدمت توانبخشی ستاره دار در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد، گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت ملحق شده که این طرح حرکت از سمت خدمات الکترونیک به سمت خدمات هوشمند است.

وی بیان کرد: حدود ۷۵ درصد پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت سیستان و بلوچستان بوده و ۱۰۰ درصد پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت استان نیز نسخه الکترونیک اجرا می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۰ هزار نفر در بحث اجرای طرح بیمه افراد کم برخوردار در استان بیمه شدند و در قانون حمایت از معلولان نیز ۵۳ خدمت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی از کاهش هزینه‌های درمانی و توانمند سازی بیمه شدگان و پوشش ۵۸۱ هزار و ۱۷۴نفر از اقشار ضعیف استان به صورت رایگان نیز خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای شهید بروجردی بروجرد؛ 500 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi