سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

کشف بیش از یک میلیون داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

به گزارش کرونا، حسینعلی فراهی، گفت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، از محل دپوی یک محموله قاچاق مطلع و بلافاصله با در نظر گرفتن تمهیدات لازم وارد عمل شدند. فرمانده هنگ مرزی سراوان افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان در عملیاتی غافلگیرکننده و هوشمندانه توانستند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83709
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

کرونا :

کشف بیش از یک میلیون داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

به گزارش کرونا، حسینعلی فراهی، گفت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، از محل دپوی یک محموله قاچاق مطلع و بلافاصله با در نظر گرفتن تمهیدات لازم وارد عمل شدند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان در عملیاتی غافلگیرکننده و هوشمندانه توانستند ضمن دستگیری یک نفر متهم و توقیف ۹ دستگاه انواع موتورسیکلت، محموله سنگینی از انواع داروی قاچاق شامل یک میلیون و ۱۴۶ هزارو۲۵۳ قلم را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قانونی بیان کرد: قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد آورد و مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان با تمام توان با این پدیده شوم و غیر انسانی برخورد می‌کنند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi