جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح هادی روستاهای منطقه در اولویت بنیاد مسکن باشد

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس با اشاره به نشست خود با مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، بر بر تسهیل اجرای طرح هادی روستاهای حوزه انتخابیه و تسریع در انجام امور مردم تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83327
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

طرح هادی روستاهای منطقه در اولویت بنیاد مسکن باشد

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات روستاهای شهرستان مانه و سملقان در حوزه بنیاد مسکن و حل مشکلات مربوط به گاز در محل فرمانداری مانه و سملقان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل شرکت گاز استان  خبر داد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مشکلات توسعه روستاهای حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت و بر تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام تأکید شد.

وی افزود: تسهیل اجرای پروژه‌های گازرستانی به روستای راز و جرگلان و مانه سملقان از طریق همکاری شرکت گاز استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاهای ذیربط از جمله موارد دیگری بود که در این جلسه صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: در این جلسه بر تسهیل اجرای طرح هادی روستاهای حوزه انتخابیه و تسریع در انجام امور مردم تاکید شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi