جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجروحیت تعدادی از شهروندان و نیروهای امنیتی در اغتشاشات امروز زاهدان

شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از علما ، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، از مجروحیت تعدادی از شهروندان و نیروهای امنیتی در اغتشاشات امروز زاهدان خبر داد. به گزارش کرونا، شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از علما ، معتمدان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83210
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

کرونا :

مجروحیت تعدادی از شهروندان و نیروهای امنیتی در اغتشاشات امروز زاهدان

شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از علما ، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، از مجروحیت تعدادی از شهروندان و نیروهای امنیتی در اغتشاشات امروز زاهدان خبر داد.


شلیک

به گزارش کرونا، شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از علما ، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرد : علی رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان ، متاسفانه عده ای افراد فرصت طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس ، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند .

در این اطلاعیه دبیرخانه شورای تامین استان، با قدردانی از مردم شریف و با بصریت استان و علماء ، معتمدان و ریش سفیدان ، شرایط استان عادی است و از شما مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را به دستگاههای امنیتی در میان بگذارند .

دبیرخانه شورای تامین استان

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi