شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه به توان علمی دانشگاه جهرم برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه

نماینده جهرم و خفر در مجلس در بازدید از امکانات و پروژه‌های در حال احداث دانشگاه جهرم گفت: برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه به توان علمی دانشگاه جهرم نیازمندیم. این دانشگاه باید دانشجویان و رشته‌های هدفمند را تعریف و منابع انسانی لازم را به صنایع شهرستان تزریق کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83030
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

ضرورت توجه به توان علمی دانشگاه جهرم برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی نماینده جهرم و خفر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از امکانات و پروژه‌های در حال احداث دانشگاه جهرم گفت: دانشگاه جهرم با فضاهای مطلوب و استانداردهای آموزشی و زیرساخت‌ها و تجهیزات جدید و به‌روز پژوهشی در زمره یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در سطح استان فارس شناخته شده است.

وی افزود: آموزش‌عالی، علاوه بر آموزش، پژوهش و تربیت نیروی متخصص و متفکر برای جامعه، نقش کلیدی در شهرها و توسعه آن ایفا می‌کند، از این رو دانشگاه‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم بر توسعه شهر تأثیر خواهند گذاشت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه به توان علمی دانشگاه جهرم نیازمندیم. این دانشگاه باید دانشجویان و رشته‌های هدفمند را تعریف و منابع انسانی لازم را به صنایع شهرستان تزریق کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند روز اخیر شاهد استقلال هیأت امنای دانشگاه جهرم از دانشگاه شیراز بودیم. در صحبتی که با وزیر علوم داشتم مقرر شد به توسعه دانشگاه جهرم توجه شود و اقدامات زیربنایی صورت گیرد.

رضایی کوچی گفت: از خطیبی معاون محترم مالی و اداری وزارت علوم درخواست دارم به وضعیت استخدامی و معیشتی اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه جهرم نگاه ویژه داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi