جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

منابع اعتباری بر اساس داشتن برنامه به دستگاه‌های سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد

به گزارش کرونا از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مدیران اجرایی این استان برگزار شد بیان داشت؛ با توجه به اهمیتی که برنامه‌ریزی در توسعه سیستان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83012
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

منابع اعتباری بر اساس داشتن برنامه به دستگاه‌های سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد

به گزارش کرونا از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مدیران اجرایی این استان برگزار شد بیان داشت؛ با توجه به اهمیتی که برنامه‌ریزی در توسعه سیستان و بلوچستان دارد این روز را ارج می‌نهیم.

وی بیان کرد: نخستین گام در تدوین برنامه‌ها و برنامه‌ریزی احصا وضع موجود بر اساس اطلاعات و داده‌های موجود است چنانچه ما داده‌ها و اطلاعات دقیق را از بخش‌ها نداشته باشیم قطعا برنامه‌های توسعه‌ای ما دچار مشکل خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: جمع آوری اطلاعات و داده‌ها برای برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بسیار حائز اهمیت است و بر پایه این اطلاعات دقیق است که ما می‌توانیم برنامه‌های دقیق توسعه‌ای را در استان و کشور اجرایی کنیم.

وی اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان هم حسب دستور استاندار و تاکیدی که خود سازمان برنامه ریزی و بودجه دارد برنامه‌ریزی را ما مقدم بر بودجه‌ریزی می‌دانیم و معتقدیم که اگر تخصیص منابعی صورت گیرد باید بر اساس برنامه‌ای که شکل گرفته باشد تا منابع در بخش موثر خودش استفاده شود و بتواند مشکلاتی را از سطح استان کم کند.

عرب اول ادامه داد: در مطالعات آمایش سیستان و بلوچستان چهار بخش به عنوان محورهای توسعه‌ای و ارتقای استان معرفی شده که عبارتند از راه منابع آب، انرژی و عمران شهری و روستایی است.

وی تصریح کرد: اگر مروری کنیم در سنوات گذشته، امسال و در لایحه بودجه ۱۴۰۲؛ منابعی که قرار هست توزیع و پیش‌بینی شود متناسب با آمایش است.

لزوم توسعه صنایع تبدیلی فارس، قطب تولید خرما
دنبال کنید

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: راه در اولویت نخست تخصیص منابع در این استان قرار دارد و در حوزه منابع آب بنا بر خشکسالی‌هایی که در شمال و جنوب استان داریم سیاست گذاری و تخصیص منابع به این سمت و سو سوق داده می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیشترین منابع مالی را به سمت و سوی راه و آب سوق دهیم تا مشکلاتی که مردم استان در حوزه آب و راه دارند بتوانیم برطرف کنیم.

منبع: فارس

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi