جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال به زیرساخت های جاده‌ای گچساران

یعقوب عوض زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری طرح های متعددی در این شهرستان توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا و در دست اقدام است. وی بیان کرد: در گچساران ۱۴طرح بهسازی، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82830
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال به زیرساخت های جاده‌ای گچساران

یعقوب عوض زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری طرح های متعددی در این شهرستان توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا و در دست اقدام است.

وی بیان کرد: در گچساران ۱۴طرح بهسازی، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده و یا در دست اقدام می باشد..

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران تصریح کرد: از این تعداد پروژه در سالجاری ۸طرح به بهره برداری رسیده و ۶طرح دیگر در حال اجراست. 

عوض زاده بیان کرد: برای توسعه زیرساخت های جاده ای گچساران بیش از ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد که از این میزان ۱۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

وی گفت: اجرای شبکه روشنایی پل عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال امسال اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران خاطرنشان کرد:بهسازی و آسفالت جاده نیمدور –اسپر و موگ بطول ۲ کیلومتر با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راههای روستایی آبچیرک به طول ۴۰۰ متر و اعتبار ۶ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت راه روستایی آبرزی به طول ۶۰۰ متر با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح های انجام شده در این شهرستان است.

عوض زاده بیان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت – گچساران – خیر آباد به طول پنج و نیم کیلومتر با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نیز در سالجاری صورت گرفته است.

جنگل های کهگیلویه و بویراحمد طعمه آتش سودجویان
دنبال کنید

وی افزود: لکه گیری روکش آسفالت محور گچساران بی بی حکیمه به طول سه کیلومتر و ۶۰۰ متر با اعتبار ۳۶میلیارد ریال و از محل اعتبار ملی و لکه گیری هندسی در سطح گچساران به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر طرح های امسال بوده که به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران ادامه داد: تا کنون طرح های بهسازی و آسفالت راه روستایی سرابننیز ۸۰ درصد،اجرای شبکه روشنایی پل عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد ۹۰ درصد ، بهسازی و آسفالت راه روستایی پشه کان ۳۰ درصد، آسفالت جاده قبرستان دوگنبدان (روغن نباتی الوا) ۸۵ درصد و احداث رمپ ورودی و خروجی مجتمع خدمات رفاهی خانعلی پور ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi