جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران استان لرستان در تمام زمینه ها جهادی و انقلابی عمل کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان گفت: مدیران استان لرستان در تمام زمینه ها جهادی و انقلابی عمل کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82421
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مدیران استان لرستان در تمام زمینه ها جهادی و انقلابی عمل کنند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان و رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه با غیرتمندی زنان و مردان لر، در جریان ناآرامی‌های اخیر، اتفاق خاصی در لرستان رخ نداد گفت: متأسفانه در جریان این ناآرامی‌ها شاهد یک سری صحنه‌های دلخراش و آزار دهنده بودیم، تعرض به قرآن، تعرض به عزاداری‌های مردم و… از جمله این صحنه‌های آزار دهنده بود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گذر از تنگناها، گرفتاری‌ها و مشقت‌هایی است که بر سر راه دارد، افزود: مسلماً عبور از اینها به عظمت انقلاب اسلامی خواهد افزود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای اخیر عنوان کرد: همچنین به نیروی انتظامی استان و همه فرماندهان در سطح شهرستان‌ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی تبریک می گویم و یاد و خاطره دو شهید عزیز اخیر را گرامی می‌داریم.

مقصودی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش و پیگیری برای برگزاری کنگره شهدای لرستان در سطح ملی و دعوت از مهمانان ملی برای حضور در این کنگره و برگزاری باشکوه آن در استان گفت: مجمع نمایندگان لرستان برای بهتر برگزار شدن این کنگره اعلام آمادگی کرده اند و از توان خود برای برگزاری آن استفاده خواهند کرد و از هر نظر کمک می‌کنیم تا این این کنگره باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه همچنین برای جلوگیری از وقوع اتفاقات اخیر در بین نوجوانان و جوانان باید آموزش و پرورش تقویت شود گفت: مدیریت‌ها از چالش‌ها عبور کند و به مسئولیت و رسالت خود عمل کنیم.

مشکلات واحدهای تولیدی ماهوت شمال و رسام فولاد علی آباد مرتفع می شوند
دنبال کنید

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس با تاکید بر اینکه حرکت و اقدام انقلابی مدیران لرستان در حوزه‌های مختلف افزود: مدیران جهادی و انقلابی عمل کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi