شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۶۲ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: ما باید جهت بازخوانی آرمان‌های رزمندگان دفاع مقدس نسبت به ترویج فرهنگ ایثار والای شهادت تلاش کنیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با توجه به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82079
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اجرای ۶۲ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: ما باید جهت بازخوانی آرمان‌های رزمندگان دفاع مقدس نسبت به ترویج فرهنگ ایثار والای شهادت تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با توجه به هجمه دشمن خصوصا علیه جوانان افزود: می‌طلبد در طول سال مناسبت‌های مربوط به هفته دفاع مقدس را را برای نسل جوان بازخوانی کنیم.

وی از اجرای ۶۲ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در دهدشت خبر داد و گفت: دیدار رزمندگان با رهبر انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس از مهم ترین این برنامه‌هاست و در این برنامه از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

پوربهشت از اجرای صبحگاه مشترک، تجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی قبور مطهر شهدا، رزمایش جهادی ادارات، میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی و اکیپ‌های پزشکی به مناطق کمتربرخوردار به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

وی افزود: طی هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا از جمله یادواره یک بانوی شهیده برگزار می‌شود.

پوربهشت فرهنگ دفاع مقدس را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا عنوان و با بیان این‌که این فرهنگ روز به روز مثل عاشورا زنده است، خواستار همراهی و همکاری همه دستگا‌ه‌ها به جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد.

وی نقش شهرستان کهگیلویه در زمان جنگ را برجسته عنوان و با بیان این که متاسفانه آنگونه که باید دلاورمردی‌های رزمندگان ما به تصویر کشیده نشده است گفت: نیاز است این دلاوری‌های برای نسل جوان تشریح و به تصویر کشیده شود.

از پاسخ به انتصابات طایفه‌ای تا تشریح طرح رتبه‌بندی/کمبود 3000 صندلی دانش‌آموز در بویراحمد!+فیلم
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi